1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Konstruktiva förslag!


Konstruktiva förslag!
Här tycker jag att vi lämnar konstruktiva och vettiga förslag. Alltså inte en massa påhopp och dyligt.

Mitt förslag är att supporterklubben bjuder in Ordförande, Klubbdirektör och Sportchefer till en öppen hearing. Syftet är att dom skall ställa upp och svara på frågor och redogöra för läget. Dom skall också öppet redovisa hur man hanterar och har för avsikt att agera i den situation klubben nu har hamnat i.
Fördelen med en sån inbjudan är att klubbinfomation kan lämnas på ett vettigt sätt. Man kan också förhindra desinformation och spekulationer.
Om ledningen inte ställer upp på en sån hearing så skulle dom säkert bli betraktade som strutsar. Med anledning av dett förslag uppmanar jag ledningen för supporterklubben att agera i den riktningen snarast.

« · 1106393
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.