Kratta Löven
« Föregående · 74341 · Nästa » Till forumet
Sv: Kratta Löven
Timrå grisspelar. Välkommen till vår värld skulle jag vilja säga till kommentatorerna. Så har löven spelar i ett decennium ...
Sv: Kratta Löven
Självklart är kommentatorerna partiska, de är ju lövenfans som kommenterar matchen för andra lövenfans. Go Löven!
Sv: Kratta Löven
"timrås backar har juh tyvärr ingen teknik, utan det e mest flippuckar ut ur egen zon..."
själv skulle jag kalla det spel på resultatet...
FORZA TIK!
själv skulle jag kalla det spel på resultatet...
FORZA TIK!
Sv: Kratta Löven
Timrå är det bättre laget säger den ena killen. Den andre säger tvärtom. Det här är härligt att höra!
Sv: Kratta Löven
gröngul: Hahaha... Jodu.
Det märks i denna gästbok att vem som helst får user här ;o)
JAAAA!! 2-3!!
Det märks i denna gästbok att vem som helst får user här ;o)
JAAAA!! 2-3!!
Sv: Kratta Löven
Han är självklart ett lövenfan och då ska man inte tycka om motståndaren under match!!! Go Löven!
Sv: Kratta Löven
gud: Gästboken snittade 150 inlägg/dag förra och förrförra säsongen. Vi är bara lite ovana nuförtiden pga. den låga aktiviteten.
Sv: Kratta Löven
Vi får åtminstone med oss 1 poäng. Eller vad tror ni? VI har ju haft flyt den sista tiden.
Sv: Kratta Löven
Marcus...
du ska ha all kredits som finns.. utan ditt hårda jobb
så skulle inte de andra hockey supportrarna få ha det
så bra som vi har haft det i alla år...
du ska ha all kredits som finns.. utan ditt hårda jobb
så skulle inte de andra hockey supportrarna få ha det
så bra som vi har haft det i alla år...
Sv: Kratta Löven
Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hållll iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Kratta Löven
54 st inloggade på Hockeysnack nu. Det högst antal jag sett hittills. Härligt med rekord! 3 min. kvar av vår match. Nu är jag ruggigt nervös.
Sv: Kratta Löven
TheBigEagle...
du menar ståupare?? snacka om humle o dumle..
dessa herrar skulle ha varit med i OS..
du menar ståupare?? snacka om humle o dumle..
dessa herrar skulle ha varit med i OS..
Sv: Kratta Löven
HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL I TIMRÅ IK.........................!
Seger är ett måste mot "SPÖKENA"1:40 kvar....!
Seger är ett måste mot "SPÖKENA"1:40 kvar....!
Sv: Kratta Löven
En stor eloge till webradion. Det här var det mest nervösa jag upplevt sedan april-2000. Till stor del får man tacka webradiokillarna för den upplevelsen.
« Föregående · 74341 · Nästa »