Kvalserien 2011
« Föregående · 1369067 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvalserien 2011
Jävligt onödigt att släppa till kvitteringen där... fan Växjö hade ju drivit in sjutumsspiken i modo-kistan
Sv: Kvalserien 2011
BLIR FAN GALEN, NÄR DOM VÄL TAR LEDNINGEN SÅ TAPAPR DOM DEN EFTER 16 SEC!
och SSK sabbar hela jävla skiten så modo har chans på ES spel -.-
och SSK sabbar hela jävla skiten så modo har chans på ES spel -.-
Sv: Kvalserien 2011
Blizzard: Jamen det är för att Videll inte har fått joggat ner och stretchat än..
Sv: Kvalserien 2011
söder över: Vad fan händer med Modo? Vad gör dom? Nu börjar det gå för långt snart.
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon: Det har inte varit min dag någonstans och jag rundar av den med ett totalt hjärnsläpp. Nu ska jag gå ut och skjuta slagskott mot en garagevägg tills jag svimmar.
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
SSK torskade - bra! Vill ha bort det skitlaget.
Rögle vann - piss! Vill inte se det skitlaget i ES igen.
MoDo fick bara en poäng - skit! Se ovanstående.
MoDo och Växjö till ES = ok.
Hatar Rögle och SSK.
Rögle vann - piss! Vill inte se det skitlaget i ES igen.
MoDo fick bara en poäng - skit! Se ovanstående.
MoDo och Växjö till ES = ok.
Hatar Rögle och SSK.
+ 2
Sv: Kvalserien 2011
ersson: Dom har ju fortfarande ett ganska bra utgångsläge tabellmässigt. Problemet är väl att de inte är bättre än 3-4 i en sån här serie.
Sv: Kvalserien 2011
Kattgubben: Challe-korkskalle kommer säkert att säga att det var bra av dem att ta en poäng borta av serieledarna ;-). Det är ju trots allt ett litet SM....
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
Timrå Icon:
Man undra hur Challe tänker när han sätter samman olika uppställningar i PP.
Anders E har väl inte gjort nån glad så här långt.
Niklas S, var han med?
MoDo var på G, men orkar inte det är nog kört nu.
Man undra hur Challe tänker när han sätter samman olika uppställningar i PP.
Anders E har väl inte gjort nån glad så här långt.
Niklas S, var han med?
MoDo var på G, men orkar inte det är nog kört nu.
Sv: Kvalserien 2011
Olle: Hahahaha!!! Ta med Mattias Karlsson om du ser honom. Det behöver han också träna på ;-)
Sv: Kvalserien 2011
Johnny Rocker: Nåja! Jag får ta den. Det finns många kvinnor där ute som kan gå i god för att jag har stått för betydligt mer...världsomvälvande fadäser.
Sv: Kvalserien 2011
DJ Hemp: Helst skulle jag se att Växjö och Leksand(Vilket är omöjligt i år) gick upp men Rögle är iallafall bättre än SSK, Sveriges i särklass trååkigaste lag.
Redigerad kommentar
Sv: Kvalserien 2011
Jaha där fick vi Elitserien lägsta publiksnitt och betydlig längre resor. Sundsvalls Hockey går andra vägen. Skapliga västernorrlandsderbyn där, Bobcats måste bygga ny arena i hamnen :)
Får väl vänta med sorgen nån match till...
Får väl vänta med sorgen nån match till...
Redigerad kommentar
Sv: Kvalserien 2011
DJ Hemp: Modo kommer nog lyckas snubbla sig kvar. Växjö behöver få Skellefteå-snubbel nu för att missa ES
Sv: Kvalserien 2011
Portello: Jasså vad bra, jag varken du eller ja sa att om det går upp "i år" så om det går upp nästa säsong vill jag minsann se lite bilder från din jorden runt resa!
+ 3
Sv: Kvalserien 2011
Mackelito: Jag hade sett Växjö och Örebro gå upp, så kan SSnarK och M0D0 harva nere i AS med Bobbarna..
Men om nu M0D0 åker ur, hur fan blir det i SCA-Cupen? ^^
Men om nu M0D0 åker ur, hur fan blir det i SCA-Cupen? ^^
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
ersson: fritt fall...
jaja synd för dom. varför är växjö så jävla trevliga att få upp i es?
ännu ett lag som ska spela i egen zon å sticka på kontringar...
passar tik jävligt illa.
ssk skiter jag i dom har visat år efter år att dom går balansgång mellan es o as så dom kan lira där nere...
aik var välkomna till es inför iår men nu avskyr jag dom. både laget o supparna..
jaja synd för dom. varför är växjö så jävla trevliga att få upp i es?
ännu ett lag som ska spela i egen zon å sticka på kontringar...
passar tik jävligt illa.
ssk skiter jag i dom har visat år efter år att dom går balansgång mellan es o as så dom kan lira där nere...
aik var välkomna till es inför iår men nu avskyr jag dom. både laget o supparna..
+ 1
Sv: Kvalserien 2011
Kattgubben: I början av kvalserien ville jag ha modo kvar. Nu vette fan. Deras fullständigt urusla spel i kombination med många av deras supportrar som menar att "hela Sverige vill ha modo i elitserien, dom får inte åka ur!", får mig att gilla läget ändå. Leksandsfansen körde väl också på den en gång i tiden? "Alla älskar oss, vi hör hemma i elitserien".
+ 3
« Föregående · 1369067 · Nästa »
HAHAHAHAHAHAH