Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1135280 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Man undrar ju om Nubben hade något att säga till om i det där valet.
Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Jävla chickens fan, nu ska vi krossa hv sen ska vi spöa skiten ur frölunda
Sv: Kvartsfinal 2009
Pihl1337: Se länk ( svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=19625&lid=puff_1356019&lpos=extra_0
Sv: Kvartsfinal 2009
whoooooiiii, antaa tyhjiä säiliöitä pojat får sonnenberg börja skrika nu när det drar ihop sig på torsdag :)
Sv: Kvartsfinal 2009
Dream Team: TT´s fel att vi inte håller oss till rätt trådar, han har inte jaga på oss så mycket som han brukar.. Sen inga Roxettelänkar heller! Ryck upp dig!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Säkerligen är det så. Och vad passar då bättre än att använda sig av rätt tråd.. ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
större anledning för LHC att inte välja Timrå .....
Länkar:
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1484865/dimitrakos-kan-missa-hela-kvartsfinalserien
http://www.hockeyexpressen.se/elitserien/1.1484865/dimitrakos-kan-missa-hela-kvartsfinalserien
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: det ä sant de , alla säger bara ... ja det är jämn serie alla kan slå alla osv . är dom rädda för att ev. bli retade efteråt ?
Sv: Kvartsfinal 2009
Det här vill jag också höra i kväll:
- Vi tar det här jävla skitlaget för att jag inte kan se hur vi skulle kunna torska mot dem. Och skulle vi mot förmodan åka ut så tar jag konsekvenserna och avgår.
- Vi tar det här jävla skitlaget för att jag inte kan se hur vi skulle kunna torska mot dem. Och skulle vi mot förmodan åka ut så tar jag konsekvenserna och avgår.
Sv: Kvartsfinal 2009
Dream Team: hehe, lika härligt att läsa den där meningen varje gång, så det är bara bra ;-)
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: "Önskemotståndare?
- Jag vet inte. Det hade varit skitkul att slå ut Frölunda om jag ska vara ärlig."
- Jag vet inte. Det hade varit skitkul att slå ut Frölunda om jag ska vara ärlig."
Sv: Kvartsfinal 2009
Snelhest131: Att sätta Bagarn och Bogg som backar måste vara mycket spännande ..för vi har ju sex centrar eller hur..vilka uppspel det skulle kunna bli,samt en tajt mittzon
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: haha, när han pratar vanligt när han intervjuar så låter han hyfsat normal ändå... Men när han slinker in i studion för att lägga in kommentarer till inslaget måste han ju mentalt inta nån... Ja... Porrig natt dj på radio typ. Jag är helt förbluffad! Kalle är min idol!!
« Föregående · 1135280 · Nästa »