Kvartsfinal 2009
Haha..Vad det svider i ditt hjärta..
Har du kollat in något på ditt lags försäsongsträning ännu då??
gud: Du vet inte vad du snackar om. MODO som förening mår inte bra. Det bästa som kunde hända var det som just hänt. Hade vi lyckats gå till slutspel hade ledningen haft det som argument för att allting är bra i klubben.
"Repris på semifinalen i fjol. Då vann HV71 enkelt efter att bränslet tagit slut för Timrå. Nu är läget likadant. Timrå har fått slita för att ta sig till slutspel och bör inte orka störa HV71."
Är inte det problem vi upplevt på senaste tiden att Timrå glidit på en skridsko in i slutspelet och bland annat vilat mycket viktiga pjäser som Styf och Pärssinen?
Jag hade gärna sett att Timrå svettats lite mer under slutfasen av serien..
HV - Timrå är helt klart den mest öppna matchserien. Eller samtidigt den mest solklara.. Seger med 4 - 1 i matcher för Timrå.
Skiter fullständig hur modo mår..
Jag frågade bara om du hade kollat in någon försäsongträning..
Kalaslottning detta! Ordet REVANSCH borde sitta som klistrat i pannan hos var och en av våra spelare. Tänk 2006/07, förlust i sudden i match 7 mot länsgrannen, tänk 2007/08, just REVANSCHEN mot samma lag. Dito i år, det kunde inte ha blivit bättre!
gud: Du snackade om svidande värk. Du verkade tala av egen erfarenhet, utan att ha koll på hur jag kände för laget.
Och bara för att du ska sova lugnt inatt, ja jag såg MODO mot SSK. Snacka om försäsongsträning.
- De har ju "Honken", som kanske är elitseriens bäste målvakt. Sen har de en handfull duktiga spelare också.
Varför vinner ni den här kvartsfinalserien?
- För att vi är ett bättre lag än dem."
haha ja, visa det på isen då Omark och sluta ord fightas, när fna blev luleå bättre än FHC, klart FHC kommer höjja sig flera nivåer!
skulle jag gissa på 500 + inträde vi bussresa
Yellowcard: Det är rätt jävla fascinerande att respekten för Timrå sitter i fortfarande i Hockey-Sverige. Luleå går till semifinal, tack Nubben och Dahlén. Timrå har en minimal chans på semin förutsatt att vi vinner match 1 och 3 hemma och kan agera frejdigare på bortais än vad som var fallet ifjol. Det är våran chans.
Linköping skåpar ut Skellefteå nu när Dimitrakos är skadad och SAIK är ur slag.
Och även Färjestad går till semifinal.
Det vore helt underbart med Luleå och Timrå vidare till semifinal.
Sedan väljer Färjestad Luleå i semifinalen och Linköping får Timrå.
Då blir det SM-final för Timrå mot Färjestad.
Det finns alltså 10% chans att Timrå kan spela sin första SM-final i klubbens historia men det är en snårig väg att vandra!