Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1140552 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: Det finns ingenting som kan få bort Åke från målet i den här matchserien, efter det här. Han har varit helt otroligt fenomenal och visar upp en medvetenhet och säkerhet som man sällan får se. Ny nr.1!
Sv: Kvartsfinal 2009
Hoppas Styf hinkar sportdryck nu. Han ska spela konstant i sudden och skjuta mycket från halva plan.
Sv: Kvartsfinal 2009
Messiah: Ca 100 spänn på csports.se låter som ett ganska billigt pris för att slippa dö tycker jag. ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
Cartman: visst var det i Göteborg (Frölunda) som det där hände förra gången också ?! (den gången var det 7 sekunder för länge)
Sv: Kvartsfinal 2009
Snääääälla säg att nån streamar eller vet vars jag kan se det här... kom precis hem och tror jag dör om jag missar det här
Sv: Kvartsfinal 2009
43 räddningar efter 3 perioder, det var som fan. Imponerande insats av Åkerlund oavsett vad som händer i sudden
/ LÅT STÅ!
Sv: Kvartsfinal 2009
Åke måste ha spelat till sig förstespaden ikväll igen, hade stått 3-1 till HV om Backe stått (helt säkert alla Backelovers).
Sv: Kvartsfinal 2009
5 av just nu 6 utvisningar tagna av våra briljanta backar Skogs och Jonsson. Man kan ju undra på om dom ska sätta dom på konditionsträning och lära sig hålla händerna på klubban och klubban på isen.
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Man blir ju så fruktansvärt besviken på vilken total frånvaro av känsla som finns i pp-spelet.
Sv: Kvartsfinal 2009
Det känns som att vi är aningen för avvaktande. Får inte till något spel när vi vinner pucken då för få vågar hänga med.
Oops, nära där.
Oops, nära där.
Sv: Kvartsfinal 2009
Sedan kan man fråga sig om de sover i Luleåbåset. Hur kan de tycka att det är okej att fortsätta i boxplay efter två kassar?
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: han brukar ha de ja, men den här matchen har han varit snäll åndå, en period (minst) kvar så vi får se hure går
*springer till tven*
*springer till tven*
Sv: Kvartsfinal 2009
Jesse P: jag tycker han har svaga tendenser till "hemmadomare" men inget alltför uppenbart än så länge. Vi får se till att hålla oss ifrån botbänken helt enkelt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Zebra mannen har missat många utv hittils, eller släppt, de beror väl på hur man ser de
men nivån i slutspelet är ju inge annolunda säger dom ju så de måste vara att han missar många
men nivån i slutspelet är ju inge annolunda säger dom ju så de måste vara att han missar många
Sv: Kvartsfinal 2009
Greven: tack för länken, jävlarna har länkat ut min kanal utan att ens fråga mig. Vilken jäva stil.
Sv: Kvartsfinal 2009
Johan J: Vi borde nog haft en utvisning med oss i slutet av andra också, när backen som ska spela upp får skridskorna bortslagna och pucken går tillbaka i zon och HV får tryck. Annars så tycker jag att zebrajäveln gör en helt ok match så här länge.
Sv: Kvartsfinal 2009
Frölundas NHL organisation har slagit till, deras sekreteriat är låååångt lååååångtifrån NHl mässigt, pajjaser.
Sv: Kvartsfinal 2009
Inför tredje perioden får vi hoppas att Timråspelarna håller sig på banan. Borde komma en kompensationsutvisning som kan spela av lite tid. Räcker med ett skott i sista för att vinna matchen.
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: Ja vi blir rejält nertryckta och när man då matchar Moe o Sebbe i samma kjedja ser det inte så starkt ut bakåt
« Föregående · 1140552 · Nästa »