Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1137619 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Fan jävla äckel Thörnberg han borde dom ha sänkt redan !!! fan kom igen nu timrå !!!!
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Jaha den där får fan Sonnenberg ta på sig. Han glider 1 meter bakom Fucking Törnberg istället för att Jobba
Sv: Kvartsfinal 2009
ChriZt3r: Sonnenberg blev solklart hakad i Timrås anfall strax innan, det var därför HV kunde ställa om. Sen ska ju inte Thörnberg vara på plan öht
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Jo men hade han bara rört lite på skridskorna hade han lätt kommit ikapp han.
Sv: Kvartsfinal 2009
RocknRolf2:
Å ena sidan får han vara med i kväll och sedan kan han vara avstängd på måndag och ett par matcher till.
Det är ju som att en som åker dit för rattfylla på måndag får köra på fyllan även på tis och ons men på torsdag blir han häktad.
Diciplinnämnden är ju ett skämt
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Sätter man inet chanserna man haft då blire ingen vinst i Kinnarps så enkelt äre.
Sv: Kvartsfinal 2009
vafan han blåste ju aldrig när liv hade pucken vare ju flera sekunder kvar ?!?!!? WTF
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Konstigt att han låter det gå två sekunder av utvisningstiden bara för att han vill att perioden ska ta slut.
Sv: Kvartsfinal 2009
Detta ser mycket bra ut, oförtjänt underläge så här långt.
Även om vi inte skulle vinna denna match så är jag mycket nöjd om vi bara kan skaka om dem lite. Bra för framtida matcher.
Men vad är det för troll kanal5 har dammat av, miffon i studion med Petter i spetsen, Ebba??, vilken Ebba?? var kom hon ifrån, vet hon att det är hockey hon är på, nej det kan bara bli bättre på alla punkter.
Även om vi inte skulle vinna denna match så är jag mycket nöjd om vi bara kan skaka om dem lite. Bra för framtida matcher.
Men vad är det för troll kanal5 har dammat av, miffon i studion med Petter i spetsen, Ebba??, vilken Ebba?? var kom hon ifrån, vet hon att det är hockey hon är på, nej det kan bara bli bättre på alla punkter.
Sv: Kvartsfinal 2009
Fan vad irriterande att det är den äckliga lilla Thörnberg som gör målet för HV! Hans tackling på Lotvonen förra matchen var horribel. Kan ni inte skicka in nån mindre viktig spelare som drar klubban över käften på han så tänderna sprutar?
Vänd det här nu Timrå!
Vänd det här nu Timrå!
Sv: Kvartsfinal 2009
Satan vilken intensitet och tempo, snacka om skillnad mot grundserien! Vi är helt klart med i matchen iaf. bara se till att hänga dit en jävel så vinner vi nog.
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Tycker att Timrå har spelat över förväntan. Men jag blir så förbannad på den inkompetens som disciplinnämnden visar upp. Hade dom gjort sitt jobb hade det inte stått 1-0. Mina känslor för målgöraren är kanske något påverkad av förra matchens händelser. Det hade mkt väl kunnat vara 1-0 utan att den jävlen var på banan, men det är så förbannat jävla illa att han ens får vara med.
Men jag är positivt överraskad över Timrås spel. Fortsätter det så här så känns det som om vi verkligen har en chans att knipa en match där nere.
Fan Timrå, fortsätt så här nu!
Men jag är positivt överraskad över Timrås spel. Fortsätter det så här så känns det som om vi verkligen har en chans att knipa en match där nere.
Fan Timrå, fortsätt så här nu!
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: extremt olyckligt att det är en back som får den chansen som bara ska sitta. Klantigt sen också att man dröjer med passet i slottet när målet är vidöppet.
Fint bortaspel dock. HV-spelarna ser påtagligt lättirriterade ut. Nästan lite konstigt att Laine "bara" får en tia efter att han skriker "fu*king co*cksucker" två gånger åt lärking :)
Fint bortaspel dock. HV-spelarna ser påtagligt lättirriterade ut. Nästan lite konstigt att Laine "bara" får en tia efter att han skriker "fu*king co*cksucker" två gånger åt lärking :)
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: Det finns en intervju på HV-TV där han får frågan om han föredrar korsord eller sudoko. Han ser ut att knappt förstå frågan.
Sv: Kvartsfinal 2009
Förövrigt känner jag mig väldigt sportnördig just nu.. Sirius på bärbara datorn, Timrå på 42 tums, sen snart Almtuna på en mindre tv=) värsta olearys!!=P
Sv: Kvartsfinal 2009
Grymt bra period av Timrå! Verkligen någonting att ta med sig till framtida matcher i Kinnarps!
Tråkigt att FJOLLAN fick göra 1-0!
Nubben och Hahls Frölunda ligger under mot Luleå! ;-)
Tråkigt att FJOLLAN fick göra 1-0!
Nubben och Hahls Frölunda ligger under mot Luleå! ;-)
Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Varnade tidigt om björnen ifrån norr. Frölunda åker nog ut 4-1 eller 4-2 i matcher skulle jag tro=) Njutbart!!
Sv: Kvartsfinal 2009
superfalle: Synd att inte vår kapten fick upp den som sagt...han var väl inte tillräckligt styf...
Sv: Kvartsfinal 2009
Ja chanser saknas ju inte iallafall.
sista 5 förjävla bra kan dom fortsätta så finns ju det en liten chans..
sista 5 förjävla bra kan dom fortsätta så finns ju det en liten chans..
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Åh Herregud mike, Arne Hägerfors ringde och vill ha sin humor tillbaka
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Tror du han fått några gliringar genom åren ? Nja, han drog nogdirekt och fick upp den, men inte tillräckligt högt. I det här läget skulle det varit strax under ribban. Tycker Timrå haft något vassare chanser än hv, men vad fan hjälper det , det är dom som leder.
« Föregående · 1137619 · Nästa »