Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1140298 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Det går hett till i Karlstad :P
15:19
2 min, roughing
22
Jörgen Sundqvist
15:19
2 min, roughing
20
Anders Bastiansen
15:19
5 + GM, roughing
31
Jonathan Granström
15:19
5 + GM, roughing
55
Martin Sevc
14:22
2 + 2 min, roughing
12
Andreas Dackell
14:22
2 + 2 min, roughing
33
Ari Vallin
14:22
10 min, abuse
33
Ari Vallin
15:19
2 min, roughing
22
Jörgen Sundqvist
15:19
2 min, roughing
20
Anders Bastiansen
15:19
5 + GM, roughing
31
Jonathan Granström
15:19
5 + GM, roughing
55
Martin Sevc
14:22
2 + 2 min, roughing
12
Andreas Dackell
14:22
2 + 2 min, roughing
33
Ari Vallin
14:22
10 min, abuse
33
Ari Vallin
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Där har du helt rätt!! . Men du glömde Timo. Men med tanke på hans skador så kan man kanske inte kräva mer.
En som dock skärpt sig precis som ifjol är RJ.
Nej riktigt hård styrketräning på Moe o Sebbe blir det här nog bra.
Ang Matchen så tycker jag Timrå spelar bra, Mkt bättre än någon match ifjo där nere.
Det som skilljer lagen idag är framförallt PP, Liv och Backspelet. Nej detta vänder vi nu, Ett mål nu och Håve blir skakiga
Kom igen Timrå
En som dock skärpt sig precis som ifjol är RJ.
Nej riktigt hård styrketräning på Moe o Sebbe blir det här nog bra.
Ang Matchen så tycker jag Timrå spelar bra, Mkt bättre än någon match ifjo där nere.
Det som skilljer lagen idag är framförallt PP, Liv och Backspelet. Nej detta vänder vi nu, Ett mål nu och Håve blir skakiga
Kom igen Timrå
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: Fast jag tycker nästan att det varit bästa matchen att få ut pucken ur egen zon idag...
Timrå börjar bäst men får sig en ordentlig törn av Tedenbys 1-0. Otroligt bra prestation måste jag säga...
1-0 är väl rättvist efter 20 minuter men knappast efter 4:a.
Vi måste sluta slarva i passningsspelet, vara noggrannare och mer ordentliga med och utan puck. Tycker ändå inte att HV har varit SÅ farliga idag helhetsmässigt. Vi har varit dåliga ett par ggr så de kunnat trampa in framför Åke i målet.
Slipa smådetaljer så är vi med i matchen.
För övrigt tycker jag Lärking gör en bra period... Förutom att han precis som alla andra domare har glömt tecknet för interference... åt båda håll...
Timrå börjar bäst men får sig en ordentlig törn av Tedenbys 1-0. Otroligt bra prestation måste jag säga...
1-0 är väl rättvist efter 20 minuter men knappast efter 4:a.
Vi måste sluta slarva i passningsspelet, vara noggrannare och mer ordentliga med och utan puck. Tycker ändå inte att HV har varit SÅ farliga idag helhetsmässigt. Vi har varit dåliga ett par ggr så de kunnat trampa in framför Åke i målet.
Slipa smådetaljer så är vi med i matchen.
För övrigt tycker jag Lärking gör en bra period... Förutom att han precis som alla andra domare har glömt tecknet för interference... åt båda håll...
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Jag stämmer in i din besvikelse. Som Wandell, Pyörälä och Hynning spelar just nu så sviker dom laget totalt. Det är ytterst beklagligt att skåda.
Sv: Kvartsfinal 2009
Olle: ...och när Hynning blir smörpassad till öppen kasse så ser det nästan ut som att han inte vill göra mål.
Sv: Kvartsfinal 2009
Tycho: Otur eller inte, jag har aldrig tyckt om Petrasäck - tycker att han är en obehaglig typ!
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Att det skall vara så jävla svårt att hålla sig på isen! I utvisningsbåset gör man inga mål, klantaschel!
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu får det vara nog med utvisningar. Trodde att RJ hade slutat med såna där idiotutvisningar och så tar han två snabba.
Sv: Kvartsfinal 2009
Kattgubben: RJ får verkligen ta och kamma sig nu, det håller inte att sitta i utvisningsbåset så här länge till. Känns som att vi duckar en kula varje gång vi klarar ett pp.
Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte: Jag skulle uppskatta att RJ, ensam, har försämrat våra chanser att vinna den här matchen med 30-40%. Vi behöver inte all denna tid i boxplay och jag hoppas innerligt att vi på något sätt kan vinna på full tid, det kommer att vara trötta ben i tredje.
Sv: Kvartsfinal 2009
Raggaren Putte: iofs Robin hela tiden,,,,men vi spelar ju i princip redan boxplay fem mot femm ;=)
Det håller inte...
Det håller inte...
Sv: Kvartsfinal 2009
Är det nån livestreaming av matchen nånstans ikväll?..... känns som slöseri med pengar att köpa hem en bortamatch med Timrå i år
Sv: Kvartsfinal 2009
BlackBay: Slöseri? Vi har 1-1 på bortaplan med 2-1 i matcher. Det borde vara värt hundra spänn tycker jag...
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Tycker att Åkerlund visar upp ett helt annat lugn än Backlund plus att han, hitills, håller alla puckar. Strålande jobb från honom än så länge!
Sv: Kvartsfinal 2009
satan vad vi blir nertryckta, dåligt/slarvigt passningsspel är det som är orsaken.
Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: 1-1 inför tredje och de har haft tre raka PP. Fan vad spännande detta blir. Undrar om Sundh sätter upp en femhundring på anslagstavlan igen?
Sv: Kvartsfinal 2009
T T:
Skulle man berätta för nån som inte sett en timråmatch i förrän idag att pyrölä och wandell ligger i poängtopp internt så skulle man inte bli betrodd.
Sv: Kvartsfinal 2009
Läser man det här forumet kunde man tro att TIK ligger under med 9-1....Det är väl kanon att ha oavgjort inför sista, eller? All press på HV! Tar Tik den här matchen har vi 3 chanser att avgöra...
Sv: Kvartsfinal 2009
RJ hade 60 minuter i utvisningsbåset i grundserien. Någon som vet fördelningen? Kan inte vara 30 stycken två-minutare.
Sv: Kvartsfinal 2009
18.41 3 - 0 PP1 FHC 61. ELLER, Lars
17.04 2 - 0 PP1 FHC 22. NISKALA, Janne
15.56 1 - 0 PP1 FHC 3. LARSEN, Philip
15.49 2 min LHF 43. OBSUT, Jaroslav ROUGH
15.49 2 min LHF 43. OBSUT, Jaroslav CROSS
Jag tyckte väl att det såg mystiskt ut det här.
17.04 2 - 0 PP1 FHC 22. NISKALA, Janne
15.56 1 - 0 PP1 FHC 3. LARSEN, Philip
15.49 2 min LHF 43. OBSUT, Jaroslav ROUGH
15.49 2 min LHF 43. OBSUT, Jaroslav CROSS
Jag tyckte väl att det såg mystiskt ut det här.
« Föregående · 1140298 · Nästa »
Har alltid tyckt, redan innan han spelade i Malmö, att Petrasek är ett riktigt ärkesvin. Har nu ställt till med något?
Thörnberg är inte hälften så äcklig som spelare än vad Petrasek är - så det så!