Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
« Föregående · 2170098 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Vad händer? Crosschecking på Madsen som sen får en armbåge i ansiktet. Där hade vi tur... kvittad utvisning
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Olli Hahl: Det blir spännande att se vad som händer i Umeå kommande minuter...
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Hartmann känns ovanligt osynlig. De har vi lite kapital att ta av.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
josha840: Utmärkt om Moviestars får slita ut sig redan innan BIK!
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Harde spelar non stop känns det som. Går vi bara på 3-4 backar nu.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Lööke tappar pucken på blå i pp och Nord kommer fri och gör mål. Dåligt
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Kulltorp: Han borde nog blivit bortplockad från 1:a för rätt länge sedan...
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Jävulskt onödigt att bjuppa på momentum ändå. Även om det är litet.
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Söderöver: Ja, Lööke ser inte riktigt ut att vara på plats mentalt,
Tappar puckar och slarvar hela tiden..
Tappar puckar och slarvar hela tiden..
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: 4-1 var mitt förhandstips. Men matchbilden hade jag helt fel på. Känns superlugnt.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Woody Jokinen: Nu kan vi väl sluta slarva och vara så där onödigt nonchalant, som vi ibland kan vara. Kontrollera och spela av. Tack.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Söderöver: Lööke kommer igen men han får läsa nestor LillKents manifest som kvällslektyr. Ödmjukhet.
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Söderöver: lite för lång tid kvar av matchen för att åka runt och fjanta på. Timeout Freddan.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
josha840: Onödigt att låta AIK får avsluta matchen med en bra avslutning..
+ 5
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
JonteD: Boyce är så jävla underskattad och viktig... Älskar pojkfan!!!❤️🤍❤️🤍
+ 24
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
josha840: Dä e bra med väckarklocka.
Upp på tå.
Blomqvist, Jonte, Hartmann kunde eller borde gjort mål...
Men vad gör väl de när BOYCE målar vinner Timrå. De e sen gammalt.
Upp på tå.
Blomqvist, Jonte, Hartmann kunde eller borde gjort mål...
Men vad gör väl de när BOYCE målar vinner Timrå. De e sen gammalt.
+ 9
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Dä rinn lätt i lätt ikväll rabbuslingar!!
Nu festa vi till lillörda!
Klackarna i taket 🥳
10 matcher kvar till SHL...
Håll ut.....
Nu festa vi till lillörda!
Klackarna i taket 🥳
10 matcher kvar till SHL...
Håll ut.....
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Mappe: Tror att Boyce är Luckners favoritspelare i Timrå. Han framhåller ofta Boyce 👍
+ 14
« Föregående · 2170098 · Nästa »
