Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
« Föregående · 2172552 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Ja fille har nog varit vår jämnaste back tillsammans med Albin Carlson under säsongen, på nått sätt underskattad i mina ögon. Har väl egentligen inte tagit dom där kliven till att bli ”SHL-mässig” framförallt offensivt, som man ändå hade förväntningar på att han skulle göra denna säsong. Men genom att han aldrig riktigt fallit ur ramen så har lyckats spela på en stabil nivå rakt igenom. Mycket tack vare hans följsamhet.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: Är det ngn annan än Lodin i Timrå som haft en målchans ikväll? 🤔
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
EXPLORERSMÅLAND: Det här laget kommer inte att gå upp i SHL. Knappast heller spela final.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: Det här nya upplägget av serien är en riktig rysare, den där ligan Meca eller vad den hette var mellanmjölk i jämförelse.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
TimraStockholm: Åhh... Nr 28 kan väl få lite reflektionstid från bänken resten av matchen nu va?
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
erathoo: Men för i h-vete Wiercioch. Hålker på att bli baklängesmål igen
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
TIK-Lund: Njet! Lindholm stod dock uppställd i den där uppställningen de släppte inför matchen på twitter, men han finns inte med enligt Swehockey.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Det här experimentet med att köra segerbärs och pizza före matcherna får vi nog lägga ner.
Kul grepp medan det varade.
Kul grepp medan det varade.
+ 7
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Även om jag inte gillar att vi är i egen zon så måste man säga att vårt försvar är svinbra. Betydligt bättre än AIKs.
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Knylan: Märkligt ändå, typ den enda spelaren i föreningen som hade varit riktigt bra att sätta in just nu
+ 2
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Bee: Aha det har blivit för mycket Bite Line (första mål bonusen) för Dahlén i vinter, därför han är som han är nu.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Bee: 😂 håller med. Svårt att få med sig puckar i kampmoment när man står still på hälarna....
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Nä, med denna mentala breakdown kommer det aldrig att räcka till final....otroligt nervöst och initiativlöst
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Och herre gud måste vara med oss ikväll Gud måste vara Johansson om vinner den här matchen
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Modano: Skotten är 26-26, det säger en del om hur mycket skott vi täckt.
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
bar mofftak: Domarna har bestämt sig för att hjälpa AIK in i matchen...
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Modano: Sitter med hjärtstartaren i uppvärmt läge så ni vet..
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Sputnik: Freddan gör nånting!!!!! Vi kommer förlora denna för att vi inte vågar vinna. Men bäst att rulla på så kanske allt löser sig..
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
AIK-spelaren snubblar på Blomqvist som blir utvisad. Ska man skratta eller gråta?
+ 7
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
YourIntruder: dom jädra svarta är som tjära runt våra vita....kommer liksom aldrig loss
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
YourIntruder: Brist på ödmjukhet i match 2 och insikt att dom håller på slarva bort allt i match 3?
+ 3
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Zäta75: Gå på tänderna om det behövs. De kommande två är så vansinnigt viktiga.
+ 4
Sv: Kvartsfinal 2021 Timrå IK - AIK
Liten parentes men tycker inte omstuvingen i kedjorna gett något särskilt. Ska man verkligen börja laborera nu?
« Föregående · 2172552 · Nästa »