Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
« Föregående · 517753 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
El Maco: ge Ekman en mediakurs, så han lär sig att få fram sitt budskap utan att åka ut
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Rooster23: helvete,1-1,,jag kan nog inte ta mig till timrå för attt se en match på storbild,bor i mora:P
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
__BA__: Fan vad de åker ut nu? Har domaren koll på att Ekmans straff var personligt så han inte behöver kvitta de tio med TIK-utvisningar?
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Heja Hedström... Känns som det är motlut nu. Hela vägen upp...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
aa som fan,fan va hockeylives snackare från djurgården är enögd!!
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
__BA__: mest värdelös. Fanns det inga bättre av alla dif-fans?
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
__BA__: Lyssna på P4 istället - Tommy Åström är grym....
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
__BA__: De borde inse att de flesta lyssnarna alltid är bortalagets. Rätt vore exakt tvärtom !
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
MixMasterMike: P4 rules!! sportradions snackare är en njutning
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
bladerunner: P4 tillsammans med swehockey så har man info om alla matcher plus att kommentatorerna är kanon, MoDo matchen verkar rätt spännande åxå.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
El Maco: jo Sanny träffade Ekmans hjälm (med sin klubba) och Ekman filmade och försökte få det till att han blev slashad i ansiktet.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
El Maco:
Utvisning på utvisning det tjänar Djurgården på!
Jag begriper inte detta.
Sätt fart på skridskorna så går det vägen.
Utvisning på utvisning det tjänar Djurgården på!
Jag begriper inte detta.
Sätt fart på skridskorna så går det vägen.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
ringo: Känns som om vi har tur som slapp undan den här perioden med 0-1 i baken.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
ringo: Jag vill att dom krossar DIF-fjollorna, varför får jag aldrig som jag vill?
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Sanny, Manderville och Kiprusoff bäst hittills. Hoppas att vi inte tar några fler utvisningar nu, för då orkar vi inte.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Hälge: Bara 10-9 i skott i andra. Inte många avslut för DIF trots alla numerära överlägen
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Hälge: Jag unnar verkligen Manderville att få stänka in några kassar - kanske det kommer ikväll - han verkar som sagt hetast enligt sportradion.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
El Maco: Det är bra jobb i bp, men helt förståeligt så börjar det se ut som om vi börjar tröttna lite.
Kan vi bara hålla oss ifrån utv.båset, så kan det kanske gå vägen ändå.
Kan vi bara hålla oss ifrån utv.båset, så kan det kanske gå vägen ändå.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Orka utvisningar, orka spela nummerärt underläge...
KOm igen Timrå, gör ett mål, spela smart, vinn med 3-1...
JOBBA!
KOm igen Timrå, gör ett mål, spela smart, vinn med 3-1...
JOBBA!
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Vad är det för jobbiga personer på webbradion då? Manderville gjore nästan mål på en målvaktstabbe, ochkillen skriker nej nej nej!
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
pettsson: Sopor.... Det är det jag säger - Manderville kommer att avgöra idag..
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
RocknRolf2: Lärking hejjar inte på TIK - det är iaf säkert
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
pettsson: Hade det blivit mål hade det nog varit kört...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
MixMasterMike: Straffen var helt riktig enl radiosporten.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
MixMasterMike: Jag hörde inte situationen, men kom han inte frioch blev omkulldragen?
« Föregående · 517753 · Nästa »