1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614801 inlägg · 6214 ämnen

Laget första matchen i Schweiz


Sv: Laget första matchen i Schweiz
Är det någon som vet vart man kan se liveinfo om matchen ikväll? =)


Sv: Laget första matchen i Schweiz
Laken: hehe ja men visst..Kul å se om man har nått rätt när säsongen drar igång!

Sv: Laget första matchen i Schweiz
Uddan: Se där till och med ST gillar att leka lite med olika formationer och uppställningar. Det är bara vissa bakåtsträvare här som klagar på det... ;-)

Sv: Laget första matchen i Schweiz
robe1969: Kanon tackar

Sv: Laget första matchen i Schweiz
Här kan vi följa matchrapporteringen från Kolin Cup i Zug.

Sv: Laget första matchen i Schweiz
actionleif: mm de är juh de..Men skulle vilja se Jonte Hahl Pärssinen i PP i så fall.

Sv: Laget första matchen i Schweiz
Uddan: Hedström - Warg - Nilsson .. en riktig kompis kedja


« · 741600
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.