Är det någon som vet vart man kan se liveinfo om matchen ikväll? =)
Laget första matchen i Schweiz
« Föregående · 741600 Till forumet
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Laken: hehe ja men visst..Kul å se om man har nått rätt när säsongen drar igång!
Sv: Laget första matchen i Schweiz
Uddan: Se där till och med ST gillar att leka lite med olika formationer och uppställningar. Det är bara vissa bakåtsträvare här som klagar på det... ;-)
Sv: Laget första matchen i Schweiz
actionleif: mm de är juh de..Men skulle vilja se Jonte Hahl Pärssinen i PP i så fall.
« Föregående · 741600