Laine
« Föregående · 793323 Till forumet
Sv: Laine
bejan: Vilka sågade egentligen Laine "jäms med fotknölarna"? Det är skillnad på värvningen av Laine och Machulda. Laine har dessutom presterat det man förväntar sig av en novembervärvning som kommer in i ett skadedrabbat lag. Åkt mycket skridskor och bidragit med energi. Han var förmodligen ruggigt billig dessutom.
Sen det där löjliga "vart är ni nudå?"-snacket som uppkommer framförallt när ett nyförvärv presterar över förväntningarna är bara larvigt. Den skepsis som råder kring ett nyförvärv är oftast grundat på vad spelaren presterat senaste tiden i sina tidigare klubbar. Presterar spelaren i fråga då bra mycket mer än vad man kunde förvänta sig så blir väl knappast den personen som från börjat kritiserat grinig? Det finns helt enkelt inte så mycket att diskutera när allt går friktionsfritt.
Sen det där löjliga "vart är ni nudå?"-snacket som uppkommer framförallt när ett nyförvärv presterar över förväntningarna är bara larvigt. Den skepsis som råder kring ett nyförvärv är oftast grundat på vad spelaren presterat senaste tiden i sina tidigare klubbar. Presterar spelaren i fråga då bra mycket mer än vad man kunde förvänta sig så blir väl knappast den personen som från börjat kritiserat grinig? Det finns helt enkelt inte så mycket att diskutera när allt går friktionsfritt.
Sv: Laine
Dessutom har Laine bidragit med bra mycket mer än vad man i sin vildaste fantasi kunde förvänta sig. Lite Thord Johanssonsk sommarträning på den där späda kroppen så kan han bli än mer nyttig, om han blir kvar tills nästa säsong. Precis som Jimmy sa så är det väldigt mycket Fredrik Sundin över honom, väger lätt men bra skridskoåkare. Skillnaden är att Laine presterat mer på 5 matcher än vad Sundin gjorde på två säsonger i princip.
« Föregående · 793323
Vart är ni som sågade Mikko jäms med fotknölarna för ett tag sedan??
En mycket bra värvning av den gode "NUBBEN" om jag får tycka till!
4 matcher och 3+2 i protokollet är inte ankskit, enligt mig. Han blir hur nyttig som helst i slutspelet, så det så!