Jag tycker fansen bör protestera nästa hemmamatch. Banderoller har varit på tapeten och det tycker jag är bra! Dock tycker jag man ska utelämna namn, för det taffligt, lågt och kommer inte ge önskad effekt.
Däremot banderoller som: "Vi är besvikna!", "Visa hjärta!", "Vi kräver att ni kämpar!" etc.
Hoppas nått liknande kommer upp snart, tror det kommer att ta skruv på flera plan!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Däremot banderoller som: "Vi är besvikna!", "Visa hjärta!", "Vi kräver att ni kämpar!" etc.
Hoppas nått liknande kommer upp snart, tror det kommer att ta skruv på flera plan!