Leksandsresan
« Föregående · 353498 · Nästa » Till forumet
Sv: Leksandsresan
Kort fråga: Vad har hänt?
Är det ett resultat av resorna till Brynäs och Karlstad?
Alla har fått höra hur kul vi har det och vilka annorlunda saker som händer... Kan det vara det?
Är det ett resultat av resorna till Brynäs och Karlstad?
Alla har fått höra hur kul vi har det och vilka annorlunda saker som händer... Kan det vara det?
Sv: Leksandsresan
Frella: oK, tänke väl jag. För hade redan kollat hur det var med Canal +.
Är riktigt avis på er som får se matchen live....
Är riktigt avis på er som får se matchen live....
Sv: Leksandsresan
Fanzin: Får väl "trösta" mig med C+. Fast med Arne o Ankan som kommentatorer känns det faktiskt inte lika kul längre.. rent utav mossigt!
Vart har spontaniteten, glädjen och engagemanget tagit vägen? Det luktar ATP-poäng lång väg...
Vart har spontaniteten, glädjen och engagemanget tagit vägen? Det luktar ATP-poäng lång väg...
Sv: Leksandsresan
Annica: det tror jag också faktiskt.
Sämsta är de i Globen, och jag tycker Timrå har mkt bra pratare faktiskt. Får se leksands nästa vecka.....
Sämsta är de i Globen, och jag tycker Timrå har mkt bra pratare faktiskt. Får se leksands nästa vecka.....
Sv: Leksandsresan
Ambroo: jajamensan,ringde in anmälan på jag och en kompis igår kväll
du åker åxå med såklart!
du åker åxå med såklart!
Sv: Leksandsresan
själv så ska man se om Radiopratarna i leksand håller lika hög klass som Stefan J =)
Tråkigt att inte kunna se matchen, men så är det
Tråkigt att inte kunna se matchen, men så är det
Sv: Leksandsresan
Stefan Jalonen: Jamen det är juh klart och färdigt det! Väntar svar från fem man ikväll, det är kärlek det =)
Sv: Leksandsresan
Stefan Jalonen: Mmm... Det skulle jag nog vilja påstå =) Hur många till krävs för tre bussar då?
Sv: Leksandsresan
Ambroo:
Det går inte med automatik. Den uppdateras varteftersom reseansvarig registrerar antalet resande. Dvs. En människa! Som säkert även har andra plikter att uppfylla... Eller kanske bara är skitnödig och inte kan sitta vid datorn hela tiden. ;-) Men nu är jag hemma igen och nu är den uppdaterad!
Det går inte med automatik. Den uppdateras varteftersom reseansvarig registrerar antalet resande. Dvs. En människa! Som säkert även har andra plikter att uppfylla... Eller kanske bara är skitnödig och inte kan sitta vid datorn hela tiden. ;-) Men nu är jag hemma igen och nu är den uppdaterad!
Sv: Leksandsresan
Stefan Jalonen: Ungefär en halv buss till att fylla dit alltså.. nog inte så troligt.
Sv: Leksandsresan
När ni åker till knätoffsland, tänk då på dessa ord och stöd grabbarna på isen.
"And my soul has been kissed
Just because you exist
You're the gold that is free
You're the groom on one knee
You're the wind at my back
You give what I lack
You're the jewel in my hand
You're like rain on dry land
You're the focus the beam
You're realities dream
You're the blue in my black
You're the wind at my back
You're the flow that I feel
The illusion so real
You're the ocean the tide
You're the door open wide
You're the wish that I make
You're the prize I might take
You're the dream that's a fact
You're the wind at my back"
(Spocks beard - Wind at my back)
"And my soul has been kissed
Just because you exist
You're the gold that is free
You're the groom on one knee
You're the wind at my back
You give what I lack
You're the jewel in my hand
You're like rain on dry land
You're the focus the beam
You're realities dream
You're the blue in my black
You're the wind at my back
You're the flow that I feel
The illusion so real
You're the ocean the tide
You're the door open wide
You're the wish that I make
You're the prize I might take
You're the dream that's a fact
You're the wind at my back"
(Spocks beard - Wind at my back)
Sv: Leksandsresan
Så! Nu är man med i Leksandstruppen, ett fint sätt att förlänga juldagsfyllan... Ska ragga med några till imorrn oxå!
DRAG, VARNING FÖR DRAG!!!
DRAG, VARNING FÖR DRAG!!!
Sv: Leksandsresan
Stefan Jalonen: 135 går bara bättre och bättre..hoppas de är många som anmält sig från SA..men 135 är inte dåligt de heller =)
Sv: Leksandsresan
Hassebo: står fortfarande att 126 är anmälda men de uppdateras snart ja o en till ska räknas in..Och Hasselbo verkar ju ha med några =) Låter bra detta..Kan vi spela gitarr i våran buss :P
Sv: Leksandsresan
irre: Jo, det lutar nog åt att jag anmäler mig oxå. Isåfall drar jag nog med mig 3-4 st till och ev. 1-2 gitarrer =).
Sv: Leksandsresan
Robban: Nu har jag också anmält mig..som alla andra rödvita tikare! Så kom igen nu! Alla till Leksand.. =)
Sv: Leksandsresan
Nu j-klar anmäler Ni Er!!! Bara 44 kvar för en buss till för nyss anmälde jag mig (Vem kan motstå hembakta kanelbullar...)...
« Föregående · 353498 · Nästa »
Folk gör vad som helst för lite bullar och kort kort. =)