Leksandsresan
« Föregående · 353498 Till forumet
Sv: Leksandsresan
JD: Låt gå för bullarna men det där med kort kort känns väl inte sååå lockande direkt. Med viss ångest anmälde jag mig nyss. Vet fortfarande inte hur jag ska förklara det för familjen som förväntar sig att jag åker hem till Timrå för att umgås med dem under julen. De kanske kan följa med?
Sv: Leksandsresan
JD: Får väl göra dig besviken då. Den korta kjolen var en engångsförteelse och jag ska inte ner till Leksand på annandagen!
Aaah... mutning.... sweet! :)
Aaah... mutning.... sweet! :)
Sv: Leksandsresan
Madde: Jamen nu är du ju hyfsat lång så en vanlig kjol blir ju lite kortare på dej... : )
Sv: Leksandsresan
Madde:
Aja, man kan inte få allt här i världen. Man får väl försöka sova en stund på bussen istället som omväxlings skull.
Aja, man kan inte få allt här i världen. Man får väl försöka sova en stund på bussen istället som omväxlings skull.
« Föregående · 353498
Folk gör vad som helst för lite bullar och kort kort. =)