Kul med två 2-0-vinster. mina första E.ON-matcher i år. Jävla kul att skrika av sig lite. Tycker fler borde göra som mig och gapa rakt ut. Klacken är ju helt ok men vad fan gör resten av publiken? Ska inte vara lagligt att komma hem utan att vara hes.
Har en jävla huvudvärk nu efter allt skrikande men det är det värt. Ja fy fan!
FRÅGOR:
*ÄR DET EN TILLFÄLLIGHET ATT DET GÅR SÖNDER 5 KLUBBOR NÄR VI MÖTER LULEÅ? ETT JÄVLA SKITLAG I MINA ÖGON.
*LHC kunde inte utnyttja sin tyngd i dag.
*Jävla vilken lagmaskin TIK har blivit.
*Kan ofra en förlust mot FBK bara jag får se TIK vinna stort och mäktigt mot Djurgården i Golfbollen nästa helg.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har en jävla huvudvärk nu efter allt skrikande men det är det värt. Ja fy fan!
FRÅGOR:
*ÄR DET EN TILLFÄLLIGHET ATT DET GÅR SÖNDER 5 KLUBBOR NÄR VI MÖTER LULEÅ? ETT JÄVLA SKITLAG I MINA ÖGON.
*LHC kunde inte utnyttja sin tyngd i dag.
*Jävla vilken lagmaskin TIK har blivit.
*Kan ofra en förlust mot FBK bara jag får se TIK vinna stort och mäktigt mot Djurgården i Golfbollen nästa helg.
Kom igen Tikkers.