Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
« Föregående · 2806944 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Imponerande statistik är att nästan 20% av målen Timrå släppt in i år är emot LHC.
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Spelar ingen roll vilken målvakt vi ställer. Vi har grava problem mot LHC. Tur att de bara är ett av 12 andra lag
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Sanyet: nä, Näkyvä ser helt slut ut. Utgår från att optionsåret inte utnyttjas.
Stängde av efter äggens 4-2. Ser att man tog ut Juel igen och släppte en till. Gillar iofs OJ:s vinnarskalle, men hyfsat onödigt ändå. Det var väl helt uppenbart långt tidigare att det här inte var en match som kunde vinnas?
Stängde av efter äggens 4-2. Ser att man tog ut Juel igen och släppte en till. Gillar iofs OJ:s vinnarskalle, men hyfsat onödigt ändå. Det var väl helt uppenbart långt tidigare att det här inte var en match som kunde vinnas?
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Sanyet: Ja vad har hänt med Wedda? Osynlig och ovän med pucken.
+ 6
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Näkyvä ska inte vara kvar nästa år saknar skills seg som sirap på rören och mjukost i närkamperna. Wedin trampar vatten tråkigt o se.
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Lhc vinst
nu kommer 4 raka torsk för dom
sprattla till med flaxx
modo el clööbben till HA
nu kommer 4 raka torsk för dom
sprattla till med flaxx
modo el clööbben till HA
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Krokmaster: än en gång så speglar inte resultatet matchbilden när vi möter ÄtKuk.
Ante lite smygbitter i intervjun
Ante lite smygbitter i intervjun
+ 6
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Töm… nu är det glömt! Nu tömmer jag upp en till och tömmer den…
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Oväntat!
Fantastiskt också att kommentatorn lyckades referera till Sverige-Bulgarien när LHC snubblade in pucken i tom kasse. Han lär få vrida ur kalsongerna efter det här.
Väldigt märkligt att LHC är ett sånt bogeyteam. Tror dock att det blivit en tuffare tillställning om Nässlan och Forsmark spelat. Må dom vara tebaks på torsdag.
Fantastiskt också att kommentatorn lyckades referera till Sverige-Bulgarien när LHC snubblade in pucken i tom kasse. Han lär få vrida ur kalsongerna efter det här.
Väldigt märkligt att LHC är ett sånt bogeyteam. Tror dock att det blivit en tuffare tillställning om Nässlan och Forsmark spelat. Må dom vara tebaks på torsdag.
+ 8
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Det är Brynäs som är bäst dom måste vi slå i en final har tagit 11 av 12 poäng i Västerbotten Norrbotten
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Plump i protokollet. Makalös oflyt. Timrå gör en helt ok match och borde ha vunnit. Juel är bra, går inte att lasta för målen
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Hyfsad waste på målskillnaden.. Aja skitmatch.
Dags att värva backar som är skadefria
Dags att värva backar som är skadefria
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Sanyet: Har vi spelat färdigt mot Bosses glassbar nu, eller har vi fler skitmatcher att vänta?
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Hur fan kan man ha juel på bänken när man ligger under med 4-2... Vill man sabba målskillnaden eller vad?
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
vonDöbeln: signifikativt för matchen när Eronens klubba går av....
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Ja ja, vi kan ju inte vinna alla matcher. Tycker vi är värda poäng. Vi gör ett bra försök ändå. Bara se fram mot nästa match nu och släppa denna direkt. Vi ger inte äckliga LHC att vi ska älta detta.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Aja skitmatch överlag o bara komma igen. Enda glädjen är att LHC utökar avståndet till m0d0.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{469}: Varför ta ut målis igen? Nödvändigt att tappa målskillnad..
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
erathoo: Nej, det blir nog ingen push. Sjukt svårt när vi går så hårt på backarna. Vi får sällan hela laget med i anfallen för backarna är upptagna med att glida på byte.
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{10774}: vi börjar se lite trötta ut... tveksamt om det blir nån ju kraftig push...?
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Jåkkinen: Som sagt, spelarna fuskar när dom vet att domarna är svaga.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Fick déjà vu - Ante som tvångsmässigt måste gnälla och/eller skaka på huvudet åt varje domslut - löjligt och kontraproduktivt
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
bar mofftak: ganska nöjd att få sitta 2 min…
Åkte och höll i länge innan den med…
Trött kille…
LHC är klasser bättre tack vare förutsättningarna.
Åkte och höll i länge innan den med…
Trött kille…
LHC är klasser bättre tack vare förutsättningarna.
+ 2
« Föregående · 2806944 · Nästa »