Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
« Föregående · 2806239 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Olli Hahl: Alltid detta jävla LHC alltså. Får en billig utvisning, kommer knappt in i zon och skjuter ett skott på skridskospetsen på Juel och retur rakt ut på bladet.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Helt jävla ärligt....
Det MÅSTE ske en förändring med svenska domare.
Det får inte se ut såhär
Det MÅSTE ske en förändring med svenska domare.
Det får inte se ut såhär
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
roger_sundsvall: jaha.... ska det bli ännu än skitmatch mot LHC eller kan vi få ordning på grejerna?
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kattgubben: hur kan vi ha så jävulusiskt svårt mot det här pisslaget?
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kerstin_k: Hoppas att LHC åker ur. Blir så less. Vårt bogeyteam.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Olli Hahl: Hur kunde de bli så? Vi har legat + mot dem alla andra säsonger sen vi gick upp även om vissa matcher gått till förlängning
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Olli Hahl: oturlig retur blir tungt idag ser det ut som backar borta och vår värsta motståndare
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kerstin_k: Det är såna här domare som i förlängningen förstör sporten. Spelarna ser att man får enkla utvisningar mot sig och då börjar man förstärka och filma för att jämna ut oddsen och vips så har man en totalt sönderblåst match tack vare domare som dömer matcher på en nivå dom inte klarar av.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kan vi bara en gång för alla enas om att LHC är vidrighetens högborg? Det utan konkurrens äckligaste laget, långt äckligare än Modo, Örebro, Växjö och andra bespottade lag härinne
+ 14
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Har alltid så jävla svårt att tagga till mot LHC borta, det är något speciellt tråkigt, usch.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
mikenomad: Man kan ju direkt säga att LHC är typ 1000ggr bättre idag än mot modo.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
mikenomad: Jag är enig så in i helvete. Vid 1-0 blev jag så fruktansvärt MISSNÖJD och fattade att det inte spelar nån roll att Ante står i båset. Jag hatar MoDo med ett leende, men hatar LHC utan ansiktsuttryck.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
mikenomad: Enligt mig kommer öjebjo alltid vara ohotad etta på den listan. Igår, nu och för alltid. Punkt.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
roger_sundsvall: viktigt att cluben inte kan spela på sin ledning längre! Frustrerande med ante defensiv.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Den där var nog väldigt skön för Näkyvä att få in. Så fortsätter vi hålla tummarna för att det lossnar för honom
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby: Såja!!!💪
Detta förbannade LHC ska veck nu en gång för alla!👍🏒
Kör på nu och ge allt och lite till...👊
Detta förbannade LHC ska veck nu en gång för alla!👍🏒
Kör på nu och ge allt och lite till...👊
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
bar mofftak: viktigt mål efter en längre bra spelsekvens från Timrå
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Lomond: Jess, men vi måste, måste, måste vara noggranna i passningsspelet.....
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby: ja Örebro har man mkt svårt för... Minnena från slutspelet häromåret lever kvar...
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kul att se mittbenan igen - även om tränarbytet i Timrå var helt rätt så ska Ante ha all heder för sin insats - jag hoppas han lyckas med LHC även om jag skiter totalt i det laget egentligen
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Rip Kirby: I den mån man hatar nån i idrottssammanhang så finns det bara två lag jag på riktigt hatar och det är LHC samt IFSH
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Vi får köpa ett dussin backar till nästa säsong, eller nåt
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Där fick man på käften på en gång när man blev lugn o trygg.
Backskada igen. Jag tar en cipramil ur ett kolsvart glas.
Backskada igen. Jag tar en cipramil ur ett kolsvart glas.
+ 4
« Föregående · 2806239 · Nästa »