1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614770 inlägg · 6214 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07


Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
JonasD: jaså, Timo vilar pga ryggproblem. Hoppas att det inte är allvarligt.
( har inte någon statistik i fjol och i år, men har för mig att det brukar bli mindre poäng när Timo inte spelar)

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
El Maco: Detta är för övrigt TiKs första match med 4-domarsystem.... Skall bli intressant.
Timo vilar pga ryggproblem och Magnus S.P. ansluter truppen direkt från JVM. Hoppas han får lite speltid.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Per HApps: Ska bli mysigt att möta LHC som har sin sämsta del av säsongen just nu. Lär lukta duktigt med magsyra i Dajmkrysset om vi får en tidig ledning. Å andra sidan lär det inte vara något fel på motivationen. Viktig match såklart.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Efter en tung förlust så ordineras, för att få lite perspektiv på tillvaron :)
www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Per HApps: Givetvis ska vi hoppas :) Info om Pärssinen är tillbaka någon?

Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Törs man hoppas på en snabb replik?

« · 962608
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.