Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
« Föregående · 962608 Till forumet
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
El Maco: Detta är för övrigt TiKs första match med 4-domarsystem.... Skall bli intressant.
Timo vilar pga ryggproblem och Magnus S.P. ansluter truppen direkt från JVM. Hoppas han får lite speltid.
Timo vilar pga ryggproblem och Magnus S.P. ansluter truppen direkt från JVM. Hoppas han får lite speltid.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Per HApps: Ska bli mysigt att möta LHC som har sin sämsta del av säsongen just nu. Lär lukta duktigt med magsyra i Dajmkrysset om vi får en tidig ledning. Å andra sidan lär det inte vara något fel på motivationen. Viktig match såklart.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Efter en tung förlust så ordineras, för att få lite perspektiv på tillvaron :)
www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc
www.youtube.com/watch?v=vnRqYMTpXHc
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Per HApps: Givetvis ska vi hoppas :) Info om Pärssinen är tillbaka någon?
« Föregående · 962608
( har inte någon statistik i fjol och i år, men har för mig att det brukar bli mindre poäng när Timo inte spelar)