Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
« Föregående · 1527476 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Va händer?? va händer vad hnder?? sitter här i Dublin som ett frågetecken
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: han är åtminstone lika bra som i sina glansdagar . Kul med lite offensiva rider också
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Fräsch match, fräscha mål! Oväntad effektivitet från Timrå, samtidigt som LHC ser behagligt bruna ut. Dräll, dräll.
Kul att se alla delarna: målvakts-, försvars- och anfallsspel. Nog fan överglänser Ludde Bella fett. Det här k a n gå. Men det gäller att det inte fegas ur, samtidigt som LHC måste fortsätta suga åtminstone lite. Checkingen ger i a f resultat, det kör vi med även i tredje.
Igen: det k a n gå!!1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
LUUUUUUUNDSTRÖM!
Passa på att njuta han blir nog inte kvar!
Passa på att njuta han blir nog inte kvar!
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Ambroo: Ska jag fortsätta hälla ren sprit i strupen? Det verkar ju funka!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Olle: Den där Himelfarb i LHC är hyffsat kass. Dax för Zlatan. Lycka till!
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Olle: Men fasen vad bra Johan Andersson är!
Frågan är om han någonsin varit så här bra
Frågan är om han någonsin varit så här bra
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: När crippe brände friläget var jag tvungen att gå ut på en promenad. Lyssnar på när en förtvivlad LHC-supporter tvingas rapportera om tre raka bortamål...jag tror jag ska hålla mig till webradio.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Ser bra ut förutom crippe klart sämst i Timrå måste bli bänken när andra kommer tillbaka.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
John K: det här kan vara matchavgörande, håller Timrå tätt i boxplay så ser det bra ut.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
hubbenorlen: Hoppas att TIK nu inte drar sig tillbaka och försöker försvara ledningen till varje pris. Lira offensivt och våga gå för fler mål är bästa försvar.
Redigerad kommentar
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Mackelito: Ska sanningen fram så pallade jag inte titta, eftersom jag var säker på att Linköping skulle ha gjort fler mål. Så när jag såg 1-3 så trodde jag att vi låg under.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
arnio: Ja, detta kan gå, men vi behöver troligen ett mål till för att klara sista perioden.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Har Friberg och Jonte fått hot om bänkning inför kvällens match eller vad är det frågan om? :)
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Timrå Icon: Står italienaren nästa match då är Palermo inblandade.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Mackelito: Nu kan vi skicka tillbaka Bello-balle där han kom ifrån
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Mackelito: Men vad fan. Jag missade första sju och vi har gjort TRE mål? Vad fan hände?
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Smokey: Passa på att vara glad...man vet aldrig när man får roligt nästa gång.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Ambroo: Men vad är det för mupp som satt att man bara kan göra ett inlägg/minut?!?
Irriterande!
Irriterande!
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Vad har hänt, idag spelar Timrå som det gjorde det första matcherna.
När Timrå spelar som idag blir man en oerhört stolt supporter.
1-3 YES !!
När Timrå spelar som idag blir man en oerhört stolt supporter.
1-3 YES !!
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
In över blå SKOTT retur mål! Kolla hedström! Det funkar med!
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
jå1: Du kan få rätt, men kanske du tog i för mycket med 7st? Nu leder vi, men hur länge?
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
så jäkla nice! hoppas boyce jobbar igång nu efter det här
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Så där förvaltar man ett friläge . Inget djävla kladd å dragningar å fjant. Pang
+ 1
« Föregående · 1527476 · Nästa »