Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
zaccodog: Klantigt av Crippe att missa den chansen, såna får man bara inte missa.
Redigerad kommentar
Timrå Icon:
Arto: Smart gjort av Wedin att åka in i Jämtin och få en utvisning.
Sen inte ett ord om Krizanslängningen av måååålvakten.
Redigerad kommentar
Nåväl, idag har vi iaf en målvakt. Det kan gå!
Lemmy: Det var ju faktiskt riktigt det han sa, Wedin sökte kropp och fixade en utvisning. Ligger inte LHC så tätt på kropp så får man söka upp själv istället och se till att bli fälld, kliva över klubbor och grejer. Skönt gjort av Wedin.
Kan detta gå menar du? Hoppas det, jag slår av nu och häller ren sprit i strupen.
Defensiven ser stark ut. Lundström agerar följsamt och tryggt, vilket i sin tur tycks ha en positiv inverkan på backarna.
Offensiven är dock under all kritik och behöver onekligen förstärkas. De befintliga spelarna som ska sköta målfabrikationen räcker tyvärr inte till.
Ja det brukar vi ju lyckas med