1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30


Luleå HF - Timrå IK 2004-10-30
Kamrater, mötesdeltagare. Skönt med en liten förlust så det blir spännande igen. Fulingarna borta har vi haft svårt för genom åren, kvartsfinaler oräknade. Nu har de ju en formkurva av Tunadalska proportioner men det gör mig bara extra orolig. De lär vara riktigt sugna på att vända trenden på hemmaplan,särskilt efter besvikelsen mot SSK borta nu senast.

En sak känns i alla fall bra. Timrå är ett bättre lag. Om alla på isen bara ser till att respektera detta faktum och Kipprusoff bestämmer sig för att jobba snittet tillbaka upp för att komma närmare 95 % så tar vi det här. 1-4? Om åtta timmar när jag precis har vaknat får vi se hur det går.

« · 445914
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.