1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nectis: Bara att hålla med :)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Haha, så nära men så blir det 4-2 istället. Satan vad spännande :)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
AndersN: Nu är det gjort 3 mål

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nectis: Håller med. Galet spännande.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Haha nu har Mora kvitterat, 5-5 nu o många minuter kvar att spela där

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Va i helvete mora gör 5-5........

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
5-5 mora. ojojoj, tycker det är skit spännande jag.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Fasiken! Brynäs, Mora och Leksand skulle vara hur kul som helst. Vilken kvalserie, skulle det kunna bli mera spännande än så?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Föresten, även att en av kommentatorerna på webradion tror att Challe är på bergsåker eftersom han inte är där uppe i Luleå xD

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Finnfemman är så jääääääääävla bra! Powerplay så fort dom är inne.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
AndersN: Nu gjorde Mora mål, så än är det nog inte avgjort..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Knylan: eller ännu värre malmö dryga jävla reservdanskar,med dess bråkiga supportrar.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Nehe dom har inte gett upp än dalmasarna,men tror inte dom gör 2mål till

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
AndersN: Nej inte än..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
fighter: Ja, för det är ju av yttersta vikt att det finns lag från samma landsdel...

Men, Mora är en klubb ingen behöver så Luleå får gärna hänga kvar.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
fighter: Nu har mora förlorat sin match.....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jensen_12: Nej där håller man inte med dig,jag vill ha kvar lule i es,tänk på norrlandshockeyn.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Uno Gordon: häller med dig fullständigt om att Luleå hellre än Mora,i värsta fall så blir ju Luleå utbytta mot malmö och hur kul är det på en skala

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nectis: Nej han satt där nere, tur det.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Vad säger han? Riku Hahl klivit av?:S

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nectis: Det lag som gjort flest mål placeras före i tabellen.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Metal Guru: Jahapp :)

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Långben: Bara att instämma. Han är en av flera som måste stoppas!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Mathias:Sen är det alldeles för dåligt att dom inte får stopp på Omark!Han får ju stå och vända och vrida bort Timråspelarna helt och hållet!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nectis:
Lulio har gjort några fler mål än Mora.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
nectis: Luleå.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Långben: Kan man lugnt säga. 2-2 ser han ut att ha täckt stolpen, men när pucken väl är där så går den in, inte helt tätt vid stolpen där inte. SKÄRPNING BACKLUND!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
alexx: Ja vet inte riktigt rycktas om en försylning.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Om Mora spelar lika har dom 66 P -26 i målskillnad. Vinner Lule med med t.ex 3-2 har dom 66 P -26 i målskillnad. Vilket lag är det då som tar 10:e platsen?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Mathias:Backlund i ett nötskal!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Sitter och ser matchen, i mitt tycke så ska Backlund ta på sig både 2-2 och 3-2 målet, dom målen är på tok för billiga!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jacksson 71: varför spela inte axelsson?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Hälge: Jag tänkte precis skriva det är det någon som vet vad som hänt han??

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Det syns ganska tydligt vilka som har något viktigt att spela för.

Vad har hänt med Johan Andersson ?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Nu får vi PP. Skicka lulä till KS.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Långben: Näe vi ska ta hit Kiprusoff!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Usch, 3-2...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
är det han som ska stå i slutspelet!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Men Backlund !! :@


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
TD: Inte backes dag direkt...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Backlund!!!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Olle: Brdrövligt av Backlund...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Om det nu inte är så att Backlund släpper in den med vilje så måste ju karln börja hålla tätt vid isen i dom lägena. Uselt mål idag, uselt mål mot Djurgården...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Uno Gordon: TIK går före Luleå oavsett om de inte har något att spela för eller inte, dvs jag vill att TIK vinner ALLA matcher.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jensen_12:linus omark,snacka om att han har lekstuga med Timråspelarna!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Jensen_12: kom igen sätt 3 nu då.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
Hur går det där till? Usch...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
ajdå! fan

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
tikwille: För Timrå?

« · 1000002 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer