orion: Nee känner mig inte så sugen på DIF heller. Men nånting skrämmer mig om att LHC skulle vakna till rejält i en kvalserie.
Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
« Föregående · 1471781 Till forumet
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Berglund: Hellre LHC är DIF i ks. Går DIF dit hittar alltid förbundet en väg för att få dem kvar i es på vår bekostnad. LHC har alla ledsnat på
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Nybbe: Vi har ju tre målvakter, en av dom kan väl spela ute. Lär inte vara sämre än någon annan.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
LennartA: ja, men med detta säckgäng kan det lika gärna sluta 0-10
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Kongo:
Du är väl en studerad man med kunskap att lägga ihop 1 & 1!
Du är väl en studerad man med kunskap att lägga ihop 1 & 1!
« Föregående · 1471781