Luleå - Timrå IK 2003-03-05
« Föregående · 231637 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: ha, det blir så svettigt att ni får simma hem i er egen svett :))) ni lär inte vinna över oss!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
mysmi: Du, det är is i norra Sverige och någon ränna har jag inte sett till hittills.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Johan J: sug på den medans du kan, snart åker ni genom isen :)
...bäst jag sticker, någon verkar inte gilla vanlig konversation här :-/.....
...bäst jag sticker, någon verkar inte gilla vanlig konversation här :-/.....
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
mysmi: Ja ni lär få det svettigt i Kempehallen ikväll....Heja MoDo!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: jaha, men vi har vunnit de senaste matcherna så det ha ju inte hjälpt :-/
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: Werna ja han e ju smått anonym vågar han inte stå framfäör målet längre och vispa in puckarna.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
frölundaindian: Ikväll vispar KUNG Wernblom igen........då vispar han till Frölunda så att det ryker....HEJA NORRLAND!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-0...........Semifinalklart såklart!!!!!!!!Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!SKÅLTAMJEFAN!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
oraklet: Oj, gjorde Timrå mål? Luleåpubliken är bland den sämsta i hela landet. Undrar om de fått i hop till en klack eller om det fortfarande är 14-åringars primalskrik som hörs ekande.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Vi vinner HEJA VÄSTERNORRLAND......2 ggr 1-0.......TJOHOOOOOO!!!!PARDY!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: ja du ha så rätt....dom kommer att vinna...ja kollar på matchen nu...
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....2-0....SOLKLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
3-0.......................................JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Segern är vår segern är vår vi har vunnit segern är vår......påfreda iladanäre d klart........Semifinalen väntar.......schönt!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Ich bin so seigerdrunken unt gladt......wir haben der matchen gewunnen...TJOHOOOOOOOO!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: Stopp nu! Än är det defenetivt inte klart,,vi ska inte ta ut någon seger i förtid!!
Utan vi håller tummarna för att det ska gå bra!!
Utan vi håller tummarna för att det ska gå bra!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
TIK Supporter: Trust me.......Timrå stöter in 4-1 efter 1.38 och d e SLUT!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: Jag minns en match som vi ledde med 3-0. Den slutade med 6-3, till Lule. Men jag är definitivt försiktigt optimistisk nu! :-)
Det här ska vi inte tappa, killarna är taggade och går inte den fällan igen.
Det här ska vi inte tappa, killarna är taggade och går inte den fällan igen.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Lottas motståndaren i ev semi, eller är det givet vem vi får möta? Jag har hört att det lottas, men mina kompisar hävdar att det är givet vilka vi får möta.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Chief: Det var då.......inte den här gången......det är redan SOLKLAR Timråvinst..trust me..vännen..
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
callerabas: Du menar OM vi kommer till semi. Man ska inte ta ut segern i förkott. Jag har för mig att det lottas.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: vi vinner ikväll och får ett gyllene läge att avgöra på fredag hemma i ladan.....hoppas att timrå håller matchen ut..
HEJA TIMRÅ!
HEJA TIMRÅ!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: vi får hoppas det...får vi 1-4 så är det kört för björnarana!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
SMÅLAND: vi får hoppas det...får vi 1-4 så är det kört för björnarna!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
callerabas: De två högst rankade från elitserien lottas mot de övriga två, med de högst rankade på hemmaplan i en ev avgörande match.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Ojojoj .. nu gäller det att hålla i det här.. fartligt med utvisning.. nu.
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
oraklet: kapanen håller tätt nu och ger skäl för smeknamnet "väggen"....
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
Undrar vad som skulle hända om Lärking skulle ta ut en Luleå spelare nu :=)
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
oraklet: Satan. Nu gäller det att ha hjärnan med sig hela tiden. Håll i!
Sv: Luleå - Timrå IK 2003-03-05
heart: Tror att vi klarar oss undan det. Sägs att det är brottningsmatch mer...
« Föregående · 231637 · Nästa »
Vinst i ladan och 4-0 i matcher....Ja SEGERGARREN ryker för fullt och SEGERSKUMPAN flödar.........Vi är i SM-Semifinal......TJOHOOOOOOOOOOO!!
Där väntar Frölunda och där blir det svettigt,men vi vinner med 4-3 i matcher......sedan väntar Färjestad i SM-Finalen.....där blir det 4-2 imatcher i Timråfavör!
Vi är Svenska Mästare i Ishockey 2002-2003!!!!
Älska Timrå IK ALLTID!!!!!