Luleå - Timrå IK 2007-10-23
« Föregående · 929606 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Absolut. Man fortsatte helt enkelt med sin gladhockey, omedvetna om att Luleå förmodligen spelade aningens, aningens under sin förmåga i första.
Oavsett hur det går i den här matchen så är det en synnerligen nyttig genomkörare. Kan man stå upp och vrida tillbaka initiativet?
Oavsett hur det går i den här matchen så är det en synnerligen nyttig genomkörare. Kan man stå upp och vrida tillbaka initiativet?
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Det är ju helt otroligt. Ska vi tappa detta bara för att dom slutat spela helt plötsligt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
det var ju förfan SOLKLAR utvisning när Kalle blev nerdragen innan. SOLKLAR
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
actionleif: Ja precis. Vilket tryck dom börja skapa Luleå publiken med nu .
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Bragd-Birger: Så konstigt detta, antingen gör vi få mål och släpper in mindre, eller så gör vi många mål å släpper in mer..
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Rooster23: Timeouten verkar ju inte ha hjälpt, kom igen nu gör nästa mål gubbs!
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Haha! Fantastiskt, eller nåt. Återigen visar sig klyschan 'det finns inget svårare än att leda med 3-0' innehålla korn av sanning.
Jävligt intressant fortsättning på den här matchen.
Jävligt intressant fortsättning på den här matchen.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Nu ser dom ju helt vilse ut.. alla verkar tänka att någon annan ska kämpa..
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
alexx: Jag klistrade bara in den i adressfältet i explorer. ta bort mellanslaget före sista "e" så ska det funka. Se till att adressen slutar med 4st "e" Jag fick upp fler tecken efter men de tog jag bort så funkade det.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
mikenomad: Ser ut som i lördags. Lysande förstahalva, rigor mortis i andra halvan.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
alexx: öppna adressen med mediaplayer (öppna url) alternativt med VLC
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Jensen_12: Dom skriver bara som kommentatorn på web radion uttalar, hehe.
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Dalan: Verkar som att alla byter namn och blir lite olika personer, kanske schizofrena? (ursäka stavning)
Sv: Luleå - Timrå IK 2007-10-23
Nu ser Luleå riktigt heta ut. Ser ut som dem tappar det här nu. Suck
« Föregående · 929606 · Nästa »