Luleå - Timrå IK 2009-01-15
« Föregående · 1112193 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Laken: Jo man har ledsnat rejält på att kolla på bortamatcherna.... problemet är att det finns ingen i laget som har hjärta för Timrå, när man spelare hemma kämpar man pga man känner trycket från hemmapubliken o då vill man ju inte göra bort sig men på bortais verkar många känna "-äh skitsamma, åker det här laget ur byter jag bara klubb nästa säsong"
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Så ja! Skönt att bli överbevisad. Håll nu för guds skull i mentaliteten och drivet igenom hela tredje så har vi kanske poängchans ändå.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
erathoo: STYF STYF STYF STYFSTYF STYF STYF STYF STYFSTYF STYF STYFSTYFSTYFSTYFSTYFSTYFSTYF
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Yellowcard: hoppas hoppas hoppas !!! vinner vi idag då är vi med på allvar, förlorar vi känns det betydligt värre "/ sen crashar nog den här sajten med om vi förlorar :P , men känner mig ganska säkert på vinst nu :)
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Ser ut som att Timrå gått ner på 3 kedjor, Lander och DiCasmirro ser ut att ha blivit bänkade (Lander säkerligen på grund av att han rätt lätt blivit bortplockad, dvs fysiskt åter igen är följetången)
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Yellowcard: Kör över de där j-la norbottningarna nu, kriga för namnet på bröstet för helvete.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Måste varit länge sen ES var så dålig som i år. Många lag är ju ett skämt... En norrman leder poängligan ?!?! Våra mästarlag skämmer ut sig i europa. Kolla på storlaget Frölunda. 3-0 i arslet mot RBK ? Sen att en spelare som RJ platsar i serien säger ju allt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
...vill inte svära men (*/%@:-?^*&%") vad skönt med den kvitteringen...
Ett léende sprider sig på mina läppar där jag ligger i min soffa och lyssnar på websändningen.
KOM IGEN NU !!! ...Ge mig frid och ta bort min vånda...
SÄTT 2-3.
Ett léende sprider sig på mina läppar där jag ligger i min soffa och lyssnar på websändningen.
KOM IGEN NU !!! ...Ge mig frid och ta bort min vånda...
SÄTT 2-3.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
DiCasmirro blir nog ingen hit fått mycket speltid men slår bara kortpassingar,Pääjärvi åker från de flesta fast han åker baklänges vilken Power, var det mål?
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Fy fan. Är det inte förstagångsmålskyttar mot Timrå så gör de Årets Mål. Detta är en svart kväll.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Foyn: ja fysiken är en stor faktor
de var väl de timrå levde på innan storfräsare som hahl och killarna kom,
då var de kämpa kämpa kämpa, saknar den tiden nått så enormt
Men då hade vi en sport chef och tränare som kunde dom där bitarna med att hitta rätt och sen träna rätt.
de var väl de timrå levde på innan storfräsare som hahl och killarna kom,
då var de kämpa kämpa kämpa, saknar den tiden nått så enormt
Men då hade vi en sport chef och tränare som kunde dom där bitarna med att hitta rätt och sen träna rätt.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Rooster23: varför i hela helvete ska ALLT gå emot oss denna säsong är det inte videodommarna så är det juniorer som gör sitt första mål emot oss eller årets snyggaste mål :S HELVETE !!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Barbarossa: jävulskt dåligt! antingen dömmer man mål direkt eller inte alls.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Barbarossa: han får dömma mål när som helst innan han släppt pucken ! så vid nästa avblåsning..
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Rooster23: Ja man får hela tiden hoppas att dom andra lagen spöar SSK och DIF. Börjar bli jävligt tjatigt... Faan va trött man blir !!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
vem är det som jämt snackar om Losec? min mage pallar fan inge mer...
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
VÅGA ta ledningen Timrå ! verkar ju gå jävligt bra att ta ikapp underläga, nu heter erik moe " pär moe enligt webbradion :p "
« Föregående · 1112193 · Nästa »