Kolla in videoklippet på www.Hockeyligan.se. Där framgår med klar tydlighet att Luleåmålisen sparkar till målburen i momentet innan pucken går över linjen. Ingen kan tolka sekvensen på annat sätt. Uppenbarligen står domaren bra placerad men ouppmärksam. Slutsats - Vi vann inte ett poäng, vi förlorade tre. Har målvaktstränaren Pekka lärt ut ett av sina specialare?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har målvaktstränaren Pekka lärt ut ett av sina specialare?