Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
« Föregående · 2585343 · Nästa » Till forumet
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Zäta75: Styrning, håller inte med om att den är billig.
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
roger_sundsvall: Faans jävla röv. Alldeles för lätta mål.
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Lander vinner en kamp och har kontroll på pucken samtidigt. Det har vi inte sett så mycket av, bra!
+ 5
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
bar mofftak: Sinnessjukt att det inte blir en 5a om man har Svenssons mot FBK förra året som måttstock på kneeing.
Men regelboken är ju hysteriskt statisk och nästan magisk i sina tolkningsmöjligheter så vi lägger ner detta nu.
Grymt av #54
Men regelboken är ju hysteriskt statisk och nästan magisk i sina tolkningsmöjligheter så vi lägger ner detta nu.
Grymt av #54
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Bee: Dahlem 3-1! Såja nu är de snart sänkta gröthalsarnq
+ 3
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Lite orutinerat. Hade Lyytinen legat kvar och haltat ut hade det blivit en femma. skit samma 3-1 Dahlén!!
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Rico01: Han har väl en halv skruv lös också. Tack och lov att Lyytinen inte skadade knäet.
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Sputnik: Han klev ju upp och åkte iväg till synes obehindrad.
Snälla ta betalt i det här på:et nu.
Tripping?! 😳
Snälla ta betalt i det här på:et nu.
Tripping?! 😳
+ 2
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Zäta75: Sådan far sådan son.. Wernbloms briljerar. Hoppas det gick bra med Lyytinen bara. 🙏
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Zäta75: Ouch, den var inte snygg. Han missar tacklingen helt..
Hoppas det gick bra.
Hoppas det gick bra.
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
roger_sundsvall: Ojojoj! Äntligen! I år är det också sjukt välförtjänt! Boyce Boyce Boyce!
+ 1
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2023-10-19
Andersson: Lite seeega ben här och var hos oss.
Ingen kedja som ännu kuggar i som alla 4 kedjor gjort senaste matcherna.
Lite rost och osäkerhet på Juel också. Fladdrigt och pucken tar form av tvål emellanåt. Skulle behöva få med sig en dos självförtroende.
Men framför allt är ju Rindell/Jouveli helt under isen i första. Jouveli bör byta grillor till andra, vad gör han vid målet? Och Rindell hade ju bud på både 2-3 assist till Malmö med helt vansinniga passningar och droppar bakom ryggen.
Vore fint att se lite coachning så om 61 o 44 fortsätter lika dåligt i andra så låt Noel spela då.
Ingen kedja som ännu kuggar i som alla 4 kedjor gjort senaste matcherna.
Lite rost och osäkerhet på Juel också. Fladdrigt och pucken tar form av tvål emellanåt. Skulle behöva få med sig en dos självförtroende.
Men framför allt är ju Rindell/Jouveli helt under isen i första. Jouveli bör byta grillor till andra, vad gör han vid målet? Och Rindell hade ju bud på både 2-3 assist till Malmö med helt vansinniga passningar och droppar bakom ryggen.
Vore fint att se lite coachning så om 61 o 44 fortsätter lika dåligt i andra så låt Noel spela då.
« Föregående · 2585343 · Nästa »
