Malmö-TIK
« Föregående · 828549 · Nästa » Till forumet
Sv: Malmö-TIK
Magnus: Intressant situation i så fall. Hade detta hänt under ordinarie tid har väl det andra laget innan nästa nedsläpp på sig att kräva videogranskning. Ponera i denna situation att MIF faktiskt gjorde mål och vi vänder spelet och avgör. Hur länge kan de då kräva videogranskning? Ända tills de lämnat isen eller tills pucken släpps nästa match? Någon som har 100% koll på läget om det nu visar sig att MIG gjorde mål?
Sv: Malmö-TIK
nord: Skönt med två poäng. Ganska starkt med tanke på att 3 av 4 centrar var indisponibel. Riktigt riktigt roligt att Jonte fick hänga en kasse. Underbart! Hoppas att det höjer honom, att han känner att han kan igen och blir så där underbart bra som bara han kan vara. Vem assisterade honom egentligen?
« Föregående · 828549 · Nästa »