Hockeysnack
Medlem
Hockeysnack
SHL
Brynäs IF
Djurgården Hockey
Frölunda HC
Färjestads BK
HV71
IF Björklöven
Linköpings HC
Luleå HF
Malmö Redhawks
Rögle BK
Skellefteå AIK
Timrå IK
Växjö Lakers HC
Örebro HK
HockeyAllsvenskan
AIK
Almtuna IS
BIK Karlskoga
IK Oskarshamn
Kalmar HC
Leksands IF
MoDo Hockey
Mora IK
Nybro Vikings IF
Södertälje SK
Vimmerby HC
Visby/Roma HK
Västerås IK
Östersunds IK
Nationellt
Allsvenskan
Juniorhockey
NHL
Regelboken
Svenska Hockeyligan
Tre Kronor
Övrig hockey
Fler klubbar
Asplöven HC
Bodens IK
Borås HC
Hammarby IF
HC Vita Hästen
Huddinge IK
IF Sundsvall Hockey
IF Troja-Ljungby
IFK Arboga
IK Pantern
Karlskrona HK
Kristianstads IK
Mariestad BOIS
Mörrums GoIS
Nolby Hockey
Nyköping HK
Piteå HC
Skövde IK
Tegs SK
Tingsryds AIF
Tranås AIF
Uppsala HC
Väsby IK HK
Västerviks IK
Grupper
Bandy
Basket
Fotboll
Friidrott
Golf
Handboll
Innebandy
Motor
Olympiska spelen
Skidsport
Trav
Övrig sport
Café
DreamTeam
Matchtips
Sportspel
Testboken
Vetgirig.nu
Support
Logga in / Bli medlem
Alias eller E-post
Lösenord
Logga in
Logga in med Facebook
Bli medlem
Aktivera konto
Glömt lösenord
Logga in / Bli medlem
Alias eller E-post
Lösenord
Logga in
Logga in med Facebook
Bli medlem
Aktivera konto
Glömt lösenord
Timrå IK
SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen
Malmö-TIK
«
Föregående
·
828342
·
Nästa
»
Till forumet
Sv:
Malmö-TIK
#828342
uhahl
·
·
2007-02-01 21:06
FULA ORD
Sv:
Malmö-TIK
#828343
gollas
·
·
2007-02-01 21:06
RocknRolf2: Då va de 0-0 igen då! Suck!
Sv:
Malmö-TIK
#828344
El Maco
·
·
·
2007-02-01 21:06
TIKbiff: En poäng räcker för att säkra elfteplatsen.
Sv:
Malmö-TIK
#828346
ÄlskarTIK
·
·
2007-02-01 21:07
Ungefär 5 min kvar nu, nu måste dom fixa det här!
Sv:
Malmö-TIK
#828347
lincoln
·
·
2007-02-01 21:07
ÄlskarTIK: Nähe... Då fick man inte sova njutningsfull sömn i kväll heller
Om vi inte gasar nu!
KOM IGEN
Sv:
Malmö-TIK
#828348
Laken
·
·
2007-02-01 21:07
F-n också!
Sv:
Malmö-TIK
#828349
Snoop
·
·
2007-02-01 21:07
ingen fara den här matchen är vår, den här matchen SKA vi vinna!!
Sv:
Malmö-TIK
#828350
arf
·
·
2007-02-01 21:07
Laken: Hmm, publiken låter mer som de är på handboll än hockey.
Sv:
Malmö-TIK
#828351
sargad
·
·
2007-02-01 21:08
Marcus Paulsson... vad i fridens liljor är det som pågår... utrikeskorrespondenten på Hipp Hipp Hurra kvitterar :-(
Sv:
Malmö-TIK
#828352
Laken
·
·
2007-02-01 21:08
ÄlskarTIK: Nej! Jag håller mer på MODO där, tittar mest nedåt i tabellen...
Sv:
Malmö-TIK
#828353
Taurus
·
·
2007-02-01 21:08
Laken:
J-la typiskt!!! Gör man ett måste man släppa in ett. Timrås specialare!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828355
uhahl
·
·
2007-02-01 21:08
Tappa inte poängen vi har nu
Sv:
Malmö-TIK
#828357
Västrabo
·
2007-02-01 21:08
Rooster23: Ja,nog är det väl själva f-n att det inte ska kunna bli en seger!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828358
Laken
·
·
2007-02-01 21:09
Jag är nöjd med oavgjort vid full tid nu...
Sv:
Malmö-TIK
#828359
timrå_ik
·
·
2007-02-01 21:09
står det 1-0 till timrå+
Sv:
Malmö-TIK
#828360
mikenomad
·
·
2007-02-01 21:09
timrå_ik: Nä.
Sv:
Malmö-TIK
#828361
ÄlskarTIK
·
·
2007-02-01 21:09
timrå_ik: nej 1-1
Sv:
Malmö-TIK
#828362
Gladh
·
·
2007-02-01 21:10
kom igen nu timrå KÄMPA IN MED PUCKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828368
Lemmy
·
·
2007-02-01 21:11
Suck....SUCK!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828369
The danman
·
·
2007-02-01 21:11
men himla skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Sv:
Malmö-TIK
#828370
Jen
·
·
2007-02-01 21:11
Skit också...Håll i dessa 2 minuter nu då
Sv:
Malmö-TIK
#828371
ÄlskarTIK
·
·
2007-02-01 21:11
åå utvisning nu.. :/
Sv:
Malmö-TIK
#828372
RocknRolf2
·
·
2007-02-01 21:11
jaha, då kan det bli stryk då
Sv:
Malmö-TIK
#828373
Skarin
·
·
2007-02-01 21:11
Åh herregud.
Sv:
Malmö-TIK
#828374
Rooster23
·
·
2007-02-01 21:12
Det är inte sant! Robban utvisad!
Sv:
Malmö-TIK
#828375
lincoln
·
·
2007-02-01 21:12
lincoln: det är ett straff att hålla på tik...ingen gtrea idag heller...får vara glad om vi får en
Sv:
Malmö-TIK
#828376
The danman
·
·
2007-02-01 21:12
då släpper vi in 2-1 precis innan slutsignalen..
Sv:
Malmö-TIK
#828378
sargad
·
·
2007-02-01 21:12
ÄlskarTIK: Å andra sidan om jag nu räknat fort å någorlunda rätt så kommer vi att vinna SM-guld i vår. Jaa alltså om vi spelar 1-1 resten av säsongens alla matcher(60 min) och har lite flyt i förlängningarna. Am I right or wrong?
Optimistkonsulten
Sv:
Malmö-TIK
#828380
timrå_ik
·
·
2007-02-01 21:12
Gladh: jävla timrå FORZA TIMRÅ IK
Sv:
Malmö-TIK
#828382
Red-line
·
·
2007-02-01 21:13
Det känns som vanligt mot Malmoe. Fan, att vi aldrig kan vinna mot detta säckgäng...
Sv:
Malmö-TIK
#828383
Laken
·
·
2007-02-01 21:13
Hur mycket kvar?
Sv:
Malmö-TIK
#828384
mikenomad
·
·
2007-02-01 21:13
Red-line: Nä..utom samtliga tidigare möten den här säsongen..tror jag.
Sv:
Malmö-TIK
#828385
ÄlskarTIK
·
·
2007-02-01 21:14
Vilken tuuuur!
Sv:
Malmö-TIK
#828386
Gladh
·
·
2007-02-01 21:14
kom igen nu gör mål i numerärt underläge
Sv:
Malmö-TIK
#828387
Jen
·
·
2007-02-01 21:14
Laken: slut nu!
Sv:
Malmö-TIK
#828388
ÄlskarTIK
·
·
2007-02-01 21:14
Laken: Nån sek.
Sv:
Malmö-TIK
#828389
Red-line
·
·
2007-02-01 21:15
mikenomad: Har inte vi ovanligt svårt mot dem där nere? (Skriver först och tänker sedan)
Sv:
Malmö-TIK
#828390
lincoln
·
·
2007-02-01 21:15
lincoln: Bra känmpat i alla fall
Sv:
Malmö-TIK
#828391
Gladh
·
·
2007-02-01 21:15
ta extra poäng då!!! FORZA TIMRÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828392
gollas
·
·
2007-02-01 21:15
Skarin: Bedrövligt att inte kunna trycka dit "jumbon"
Sv:
Malmö-TIK
#828393
Laken
·
·
2007-02-01 21:15
Allt att vinna nu (spelar ju ingen roll om Malmö får extrapoängen).
FULL FART FRAMÅT!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828394
Skarin
·
·
2007-02-01 21:16
Det är bara full fart framåt som gäller nu i sudden. Finns inget annat.
Humor det här.
Sv:
Malmö-TIK
#828395
ÄlskarTIK
·
·
2007-02-01 21:16
KOM IGEN NU TIMRÅ!!
Sv:
Malmö-TIK
#828396
mikenomad
·
·
2007-02-01 21:16
Red-line: Två segrar där den här sässen. 3-0 (senast) och 2-1 e.fl.
Sv:
Malmö-TIK
#828398
arf
·
·
2007-02-01 21:16
lincoln: "en pinne till Timrå, en till Percy och en till Metal Guru"
Sv:
Malmö-TIK
#828399
Jen
·
·
2007-02-01 21:16
Snabbt avslut nu!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828400
RocknRolf2
·
·
2007-02-01 21:16
tja,1-1 är väl hyfsat. 1-2 är bra.
Sv:
Malmö-TIK
#828402
MB
·
·
2007-02-01 21:16
Vi kommer in i slutspel som världens underdogs.....PERFEKT!!!!
Sv:
Malmö-TIK
#828403
Robban
·
·
2007-02-01 21:17
Fan! Vi skulle behövt en trepoängare i kväll när resultaten från de andra matchen går vår väg.
Sv:
Malmö-TIK
#828405
Basen
·
·
2007-02-01 21:17
Är det nån som vet hur det gick för Timo Pärsinen.
«
Föregående
·
828342
·
Nästa
»
Timrå IK
TIK Support
Västra stå
Dubbeltallen
ST:s TIK-bevakning
EP
Senast
:
Förlust
mot
Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Tröjnummer genom tiderna
Klubbens uppladdningar
Dagens mest gillade inlägg
Sv:
Silly Season 2026-27
#3038017
Rip Kirby
·
·
2026-06-21 00:26
Dexter
: m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.
+ 8
Diskussioner
Silly Season 2026-27
(4872)
Apropå nånting...
(188090)
Timrå IK:s organisation
(248)
U20
(1022)
Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14
(547)
Facebook
Sidan sköts av:
Frella
250kg kärlek
El Maco
Knylan
Hälge
Bergius
Kongo
T T
vonDöbeln
Mina bubblor