Malmö - Timrå IK 2004-11-30
« Föregående · 463871 · Nästa » Till forumet
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
dr-nix: Ja, men det hackar inte alls med Macromedia Flash Player.
Har det inte gjort mer än en gång i "Vinter"
Har det inte gjort mer än en gång i "Vinter"
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Janken: Orginal programmet verkar vara Macromedia.
Varför inte testa det till nästa gång ? Du har länken för Download.
i mitt tidigare mess till dig.
Varför inte testa det till nästa gång ? Du har länken för Download.
i mitt tidigare mess till dig.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Nog för att man hoppades på en vändning, men nu får de ta me´fan ge sig. Det är väl inte bady vi lirar? Det sköter selånger så bra så. ;)
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Robban: Bra att grabbarna tar tillfället i akt och tränar lite boxplay ..
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
actionleif:
Dags för MIF att ta ut målvakten nu om dom skall hinna kvittera! ;-)
Dags för MIF att ta ut målvakten nu om dom skall hinna kvittera! ;-)
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Janken: Hedström har gjort det igen... Ännu en onödig utvisning i statistiken.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Dream Team: Sitter inte Hedström i utvisningsbåset så är han inne på baklängesmål.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: 17 mål framåt och lika många bakåt har han varit inne på .. verkar ju skapa lite ändå .
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Per HApps: Han är inne på två och gör ett framåt. Man behöver inte vara matematiker för att förstå vad det betyder.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Helg Ernest: sluta skämta om en så allvarig sak som hockey ! bruksortshockeydiggare ni harväl skrivit på Wennerholms upprop för 14 lag i eliteserien ? och en kråka för tallarna också när ni ändå är i farten !
skönt med en rejäl urdragning av grabbarna nu är vi nollställda inför Modo !
skönt med en rejäl urdragning av grabbarna nu är vi nollställda inför Modo !
Länkar:
http://www.anebrun.com
http://www.anebrun.com
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: Hans lina har ju varit bäst i Timrå nu på slutet. Han brukar väl kunna dra på sig en del onödiga grejor men har varit bra en längre tid nu.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Janken: Nu kan du installera det, sen går du till Hockey live och testar att det funkar. Kolla High lights elleer nått sådant.
Det har nästan aldrig hackat för mig iallafall.
Det har nästan aldrig hackat för mig iallafall.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
actionleif: Hur många har han suttit i utvisningsbåset vid då? Elva 2-minutare eller något liknande nu. Hur många av dem har varit i offensiv zon? Hur många har renderat i baklängesmål? Sanny har 21 två-minutare så Hedström är inte värst i Timrå så men samtidigt ska man ha i åtanke i vilka moment de åker ut. Hedström är forward, Lindström back. Lindströms utvisningar är lika nödvändiga många gånger som Hedströms är idiotiska.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Helg Ernest: Hur kunde det bli såhär då? TIK spelarna som känner sig så bedrövade över att Kipper och Berg kanske ska lämna skutan.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Jesse P: En riktig norrlänning är inte nöjd om man mår för bra. Det goda måste blandas med svårmod och ynklig klagan ibland.
Nä för fan, inget klagande nu.
LOVE PEACE AND ENTERTAINMENT
Nä för fan, inget klagande nu.
LOVE PEACE AND ENTERTAINMENT
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: det har jag inte sagt något om .. det jag har pratat om är plusminus eller? .. du verkar då alltid hitta något att gnälla på du .. var GLAD över segern!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Robban: Jag börjar tamefan se ljuset i tunneln minsann. Efter att ha vart totalt jävla däckad av en envis förkylning (vilket till följd att jag missade hockeyn hemma i lördags) och nu slickar såren hemmavid och är sjukskriven från tidningarna för att vara fit for fight på torsdagkväll när pucken ånyo släpps i Sydkraft Arena igen.
Timrå vinner igen...tjohoo
Och hostattackerna är inte lika intensiva längre och snoret har torkat in. Länge leve honungsvatten, chokladen, snuset och kaffet.
Jag har varnat min kropp från att strejka på torsdag. Att sätta mig ur spel på detta sätt är ohälsosamt.
Kroppen börjar svara på mina hotelser om den förstör ännu en hockeykväll.
Nu får det banne mig vara nog att halsont, bröstsmärtor, hosta och förluster!
VINDEN HAR VÄNT!
Halleluja!
Amen.
Timrå vinner igen...tjohoo
Och hostattackerna är inte lika intensiva längre och snoret har torkat in. Länge leve honungsvatten, chokladen, snuset och kaffet.
Jag har varnat min kropp från att strejka på torsdag. Att sätta mig ur spel på detta sätt är ohälsosamt.
Kroppen börjar svara på mina hotelser om den förstör ännu en hockeykväll.
Nu får det banne mig vara nog att halsont, bröstsmärtor, hosta och förluster!
VINDEN HAR VÄNT!
Halleluja!
Amen.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
tjobba: oavsett resultat så är det jävligt farligt att påstå att ett lag kommit ur en svacka efter en enskild seger, vänta och se hur det går i nästa match..
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J : han gjorde ju till ochmed mål när kung cocos satt utvisad..
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
actionleif: Jag är grymt glad över vinsten efter fyra raka förluster. Punkt slut. Hade Hedström varit bänkad mot Färjestad hade det blivit vinst. Punkt slut.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
8 mål och endast 2 st NHL poäng .. som dessutom var passningar .. kanon!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: som sagt .. du verkar då alltid hitta nånting att gnälla på.. :)
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
actionleif: Det skulle vara intressant att se fördelningen bland lagen mellan målskyttarnas härkomst lock-out kontra ordinarie spelare. Timrås ordinarie spelare ligger säkert bra till.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
ernie eagle: Som Brynäsare är jag oerhört nöjd med er slakt av skånepågarna! Starkt jobbat! Elitseriens hetaste målvakt; Pasi Nurminen? Wennerholm slår till igen!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: Så det var Hedströms fel, på egen hand, att Timrå hade barnförlamning första 10 min och släppte till 0-3??
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Dream Team: Självklart inte men ett av dem låg han bakom helt själv genom sina idiotiska dragningar bakom målet i egen zon.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
actionleif: Nu såg inte jag matchen mot Färjestad. Men jag är faktiskt breredd att hålla med Johan i detta fall. Många utvisningar som Jonte tagit denna säsong har varit rent utsagt idiotiska.
Även Ankan hade synpunkter på Jontes uppträdande i matchen Linköping-Timrå efter uppehållet som sändes på säsongskortet.
Jonte måste polera sin spelstil och tygla sitt humör. Det håller inte att dra på sig utvisningar i den offensiva zonen eller mitt i banan.
Jonte är så pass rutinerade att det bara framställs som larvigt att hålla på och tramsa så där.
Det kommer nyckelmatcher även framöver och en stundande slutspel som hägrar.
Då hoppas jag för guds skull att karln är lite kyligare innan han sätter in sina stötar.
Han gör mer nytta på planen än i utvisningsbåset. Punkt slut.
Även Ankan hade synpunkter på Jontes uppträdande i matchen Linköping-Timrå efter uppehållet som sändes på säsongskortet.
Jonte måste polera sin spelstil och tygla sitt humör. Det håller inte att dra på sig utvisningar i den offensiva zonen eller mitt i banan.
Jonte är så pass rutinerade att det bara framställs som larvigt att hålla på och tramsa så där.
Det kommer nyckelmatcher även framöver och en stundande slutspel som hägrar.
Då hoppas jag för guds skull att karln är lite kyligare innan han sätter in sina stötar.
Han gör mer nytta på planen än i utvisningsbåset. Punkt slut.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Johan J: Visserligen gjorde han det. Men att hänga honom för att laget tog en kollektiv sovmorgon kanske känns lite överdrivet..
« Föregående · 463871 · Nästa »
Det ansåg jag att man borde ha gjort även i Djurgårdsmatchen hemma.