Hittade en artikel på Black Armys hemsida om att det tydligen är på gång med en stor manifestation bland svenska hockeysupportrar mot de ändringar som verkar vara på gång med stängd liga osv. Måste säga att jag håller med om det som står.
"Ishockey utan nerver och passion är inte ishockey, utan underhållning!"
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Ishockey utan nerver och passion är inte ishockey, utan underhållning!"