Kanske skulle den frågan riktas till marknad, (frågan i tidigare inlägg) de borde ju veta vad laget heter de som säljer reklam.
Marknad
« Föregående · 5711 Till forumet
Sv: Marknad
Ja Ok. Jag hoppade lite imellan. Men IT & Marknad var ju Kenneth själv inne på så jag fortsatte av bara farten.
Frågan kvarstår dock. Hur gör man för att inte tappa intäkter när ALLA annonsplatser inte säljs ut. Det är något som inte stämmer.
Dagens idrotts klubbar är att betrakta som privata företag och har man inga pengar NU kan man inte satsa sedan.
TIK har lyckats med en långsiktig sattsning och all heder åt dem som varit/är verksam till det. Men man kan alltid bli bättre och som jag uppfattar det så kan det inte vara så svårt och ta lång tid att sno i hop ett avtal med ett eller två företag som köper annonsplats på hemsidan.
Frågan kvarstår dock. Hur gör man för att inte tappa intäkter när ALLA annonsplatser inte säljs ut. Det är något som inte stämmer.
Dagens idrotts klubbar är att betrakta som privata företag och har man inga pengar NU kan man inte satsa sedan.
TIK har lyckats med en långsiktig sattsning och all heder åt dem som varit/är verksam till det. Men man kan alltid bli bättre och som jag uppfattar det så kan det inte vara så svårt och ta lång tid att sno i hop ett avtal med ett eller två företag som köper annonsplats på hemsidan.
Sv: Marknad
Jag tycker att det är kul med jämförelsen med Brynäs. Som sagt, det är väldigt kul att så många vill betala för att synas på matchdräkten även om det blir lite väl "ovitt".
Någon ogillade Milkoreklamen, jag skulle istället vilja framhålla den som ett lyckat exempel - ett företag med en logga i Timråfärger passar extra bra på dräkten.
Någon ogillade Milkoreklamen, jag skulle istället vilja framhålla den som ett lyckat exempel - ett företag med en logga i Timråfärger passar extra bra på dräkten.
« Föregående · 5711