1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Matchen TIK - Luleå


Sv: Matchen TIK - Luleå
Vinsten är ett faktum.

4-3

Sv: Matchen TIK - Luleå
2-3

Sv: Matchen TIK - Luleå
Så var det bara 2 rätt

Sv: Matchen TIK - Luleå
"2,5" rätt på trippeln så långt. Forza TIK, SSK och VF

Sv: Matchen TIK - Luleå
Timrås spelare nr 6, Tomi Källarsson passar på i power-play.

Han brukar inte sätta så många kassar.

Sv: Matchen TIK - Luleå
Tomi Källarsson har gjort mål.

Sv: Matchen TIK - Luleå
Källarsson...

Sv: Matchen TIK - Luleå
VEM????

Sv: Matchen TIK - Luleå
2-1....
FORZA TIMRÅ IK

VÄGRA KVAL

Sv: Matchen TIK - Luleå
jampa61:Nej men ärligt talat så verkar gud göra det.

Sv: Matchen TIK - Luleå
Dagens trippel: SSK, TIK och VF.

Sv: Matchen TIK - Luleå
Luleå tar ledningen med 1-0 genom Suursoo men Timrå kvitterar snabbt genom Robert Carlsson, assisterad av Robert Jindrich.

Sådär ja.

Sv: Matchen TIK - Luleå
var det någon som sa att daniel holmström skulle flytta till sundsvall/timrå.
kanske kunde vara något, en chansning som kan gå vägen. hoppas att det stämmer

Sv: Matchen TIK - Luleå
Ärligt talat Nike, är det nått fel att hålla på Västra Frölunda?Goa gubbar "aldrig hata bara älska"

Sv: Matchen TIK - Luleå
Nike89..
tror du på jultomten också??
tror du att jag håller på Frölunda
för att jag har satsat 30kr på att dom
vinner över Lhc med 13-0??

Sv: Matchen TIK - Luleå
gud:Undrar om inte du håller på Frölunda i smyg......

Sv: Matchen TIK - Luleå
självklart så vinner TIMRÅ IK med 3 - 1..
inget att snacka om..

Nike89..
det måste ha svidit i ditt katthjärta att tippa
en seger för TIMRÅ IK??

Sv: Matchen TIK - Luleå
Jag tror att vi vinner med 5-2......helt enkelt därför att jag vill det..
Zäta 2
Robban 1
Matthiasson 1
Styf 1

Sv: Matchen TIK - Luleå
Såg Shayne Toporowski i Luleå senast mot MoDo och uppträder laget likadant ikväll mot Timrå blir det hemmaseger och tre viktiga poäng i bottenmötet.

Sv: Matchen TIK - Luleå
mike66:Då är vi två om det då!Jag tror också på 3-2 till Timrå.
Fast efter straffar.Där kommer Norgren avgöra efter han har lurat upp Daniel Henriksson på läktarn....

Sv: Matchen TIK - Luleå
Nike89:
Klart att vi har bra chans, sist så var det ett lag på plan och vi krossade dom med 3-2,Kermits första match dessutom..Vi vinner med 3-2 ikväll och en hundring är satsad på oddset.....

Sv: Matchen TIK - Luleå
Tror ni kan ha en bra chans mot Luleå med tanke på att dom inte är det bästa laget på borta is.

Sv: Matchen TIK - Luleå
Lycka till mot luleå =)

Sv: Matchen TIK - Luleå
I kväll dyker Nolby Hockeys killar/tjejer upp i hallen !.
Mycket schysst av Timrå IK att bjuda in oss!.

Våga vägra kval !.

Krossa LULE !.

Timrå IK är dom bästa.

Matchen TIK - Luleå
timrå vinner ikväll med 3-1

FORZA TIMRÅ!!!!!!

46449 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer