Nike89: Klart att vi har bra chans, sist så var det ett lag på plan och vi krossade dom med 3-2,Kermits första match dessutom..Vi vinner med 3-2 ikväll och en hundring är satsad på oddset.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart att vi har bra chans, sist så var det ett lag på plan och vi krossade dom med 3-2,Kermits första match dessutom..Vi vinner med 3-2 ikväll och en hundring är satsad på oddset.....