« Föregående · 2963763 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Apropå nånting...
Kryset: Stenberg var ett skämt tyvärr. Största talangen sedan urminnes tider går och tappar puck i straffläggningen. Det är den här veka mentaliteten som fått oss att förlora massa finaler. Talangen och skickligheten finns, men inte psyket.
Jag sa tidigt att jag tror vi kan gå långt och det är för att Hävelid har tagit med ett par karaktärer med lite hårdhet och psyke. Frondell, Genborg, Berglund och Gästrin tänkte jag främst på då. Och som av en slump gör två av dessa, Berglund och Frondell, de bästa straffarna och vinner matchen åt oss.
Dessa finlirare som finns är ofta bra i gruppspel och tidigt i matcher, men när det drar ihop sig viker de ner sig först av alla.
Jag sa tidigt att jag tror vi kan gå långt och det är för att Hävelid har tagit med ett par karaktärer med lite hårdhet och psyke. Frondell, Genborg, Berglund och Gästrin tänkte jag främst på då. Och som av en slump gör två av dessa, Berglund och Frondell, de bästa straffarna och vinner matchen åt oss.
Dessa finlirare som finns är ofta bra i gruppspel och tidigt i matcher, men när det drar ihop sig viker de ner sig först av alla.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Herre gud vilken pers. Ett tag trodde jag att Sverige kört carbonpapper på Timrås straffar. Då kändes det kört deluxe.
Fan va skönt att det gick vägen. Lite osvenskt att faktiskt hämta hem en sån här match.
Fan va skönt att det gick vägen. Lite osvenskt att faktiskt hämta hem en sån här match.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Ivar ”guden, nhlproffset” får massa priser? Ett hån mot love härenstam förfan. Utan han hade vi inte varit vidare för fem öre. Orkar inte med Stenberg hysterin
+ 12
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Froooooooooondell, rättvist, vet inte men det var Tre Kronors tur i år.
Då blir det mera nattsudd..
Då blir det mera nattsudd..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: Fattar inte hur de kan kasta fram Björck först när han nyss har bommat flera frilägen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
josha840: Björck får sätta den nu efter 3-4 missade frilägen. Tror vi att Genborg lägger?
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Hälge: det är som vanligt känns det som, laget man hejar på får INTE IN PUCKEN....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Oavsett hur detta går kan vi skippa 3 mot 3 sen ? dutt å pet , åh nej ja vågar inte in i zon osv , backa hem
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja, det är ju tyvärr känslan
Finland är bra, tappar aldrig lugnet och har hämtat igen många underlägen. Stora starka och spelskickliga.
Nä, jag är imponerad av finnarna.
Finland är bra, tappar aldrig lugnet och har hämtat igen många underlägen. Stora starka och spelskickliga.
Nä, jag är imponerad av finnarna.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Det är så jävla Timrå så det. Inte bara finns, förlust är nedskrivet.
Sv: Apropå nånting...
dempa: Det bästa vi har mot dem är en semifinalvinst. Detta kan bli andra. Finland har vunnit 2 semifinaler mot oss och 1 final.
Sv: Apropå nånting...
k1m: trodde verkligen inte det var så illa mot Finland.
Men de har ju tagit 3 guld sedan vi tog vårt så känns väl rimligt ändå..
Men de har ju tagit 3 guld sedan vi tog vårt så känns väl rimligt ändå..
« Föregående · 2963763 · Nästa »
Stenbergs första perre var ju otroligt bra från hans sida men det är lite mer på detaljnivå, inte impact tyvärr. Får se om han klämmer ur sig nåt i finalen
Mackenna vs Stenberg. Många gnider händerna i Amerika nu.