Inlägg: 2963682
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Oavsett hur detta går kan vi skippa 3 mot 3 sen ? dutt å pet , åh nej ja vågar inte in i zon osv , backa hem
+ 1
Finland är bra, tappar aldrig lugnet och har hämtat igen många underlägen. Stora starka och spelskickliga.
Nä, jag är imponerad av finnarna.