Midsommar..
gud: Ja, undertecknad tar väl sitt ansvar och rättar in sig i leden.
Jag har nyligen inmundigat en del schnapps som satt lika bra som en Timråkeps en kall novemberkväll. Skål på er alla midsommarsuputar och Timråfans!
Sill? Är det nån som äter denna avart på fisk..?
Apropå den hyperintressanta sillhåkkyn så är jag helt tvärsäker på att Jonte skriver på nu efter midsommar. Jag har en tvärsäker kallkälla som fått det bekräftat till 96% säkerhet. Mer kan jag inte avslöja i dagsläget.
Jag säger bara: Giffarna - Bärs och schejvade brudar!
Dream Team:
Skit i sillen..Finns säkert nån pizzeria som är öppen på Hisingen ikväll när fyllhungern sätter in..Schnappsa på bara och strunta i morgondagen..
mike66:
Sillhåkkyn?? Är det moodoo håkkey du menar?? Klart att Jonte är klar..min 96% 5 litersdunk berättade det för mig i morse
.
Jag tycker mindre om: Finkelbrännvin, alla andra lag i elitserien plus Sundsvall Hockey och fulöl...
Dream Team:
Ahaa..Det är där Linnea kommer att få ta hand om dig ikväll..;)
Då sket det sig med en pizza ikväll då`rå..Men svärmor din är väl en jäkel på att fixa en nattmacka va??
Sent är ofta bättre än tidigt..Helst på en helg
Nu verkar det som om att min fru vill att jag ska skala potatis så jag maka över röva o sätta igång med det innan det kommer gäster..'
Så alla Timrå IK fans..Ha en riktigt trevlig midsommar
...och jag stavar som en fyllstinn galt, grattis.
gud: Ja, den som lever får se. Jag ser dock inget alternativ som omöjligt. Det vore väl att blunda för det uppenbara... Ha ´re gott med å skale´ päran, nu ´rå. Och lev väl med ett digert intag av goda drycker.
Glad midsommar!
Det snackas en hel del om sill åh... *fniss* Nubbe, hit åh dit. Själv tar man och sveper några kalla till en nygrillad kotlett med potatiskroketter.
Skål tamefan !!
Någon här som tex. sett nått a-lagsträningspass..fys -styrka, kondition med nyförvärven o har något att förtälja ang. deras status?? Skulle vara mycket intressant att höra nåt om Björn Svensson Oscar Sundh o de övriga nytillkommna!
Eller om Tords grabb Oscar kan han bli 13:e namnet om vi skulle få både Hahl o Jonte eftersom Nubben konstaterat att det då inte finns ekonomi för fler spektakulära värvningar.
Oscar har ju mitt bland en mängd fin kritik för sitt offensiva spel fått en del kritik på HC o liknande sidor för att inte bidra i defensivspelt osv. men samtidigt verkar han ju själv rätt ambitiös att nå A-laget enl. tidigare tidn. artiklar så jag undrar någon som vet något om dessa tikare el. sett någon
försäsongsträning??
Det har varit fest i alla hus runt mitt och jag har ej haft nöjet att kunna närvara. Man hörde musik och glada skratt hela tiden.
Tror att det var första midsommarafton på 18 år som man har varit helt nykter.
Och nej! Jag kan inte ha roligt utan sprit! ;-)
"träffade för övrigt laget i går och kan berätta för er att Pärsinens balans i en del svåra övningar var av absolut högsta klass."
Vem som säger det eller vad det innebär vet jag inte riktigt. Men det låter ju lovande. Det vore kanske på sin plats med en liten nyhet och inblick i försäsongsträningen på hemsidan. Det skulle ju uppskattas.
glad sommar!!
mike66
Skapar en ny tråd så ingen kan klaga på midsommarsnacket i sillytråden..
En byxvarm explorer är väl aldrig fel...Men hellre en kall bärs än massa varm snaps till silljäveln..