MIF - Timrå IK 2003-10-03
« Föregående · 298711 · Nästa » Till forumet
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
nä tror inte vi fått betalt än.. kan man inte ta tillbaka spelarna då och tvinga dom spela i timrå tills brynäs betalt ?
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Bragd-Birger: Verkar gå bra för Lind i Brynäs. Hade dock hellre sett att han hade stannat i Timrå..
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Nej jag saknar också micke lind.. han är ju hur bra som helst nu.. fan vad jag vill ha honom i timrå
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
RST:
vi hade också problem i början men den funkade sen. du har vel RealPlayer?
vi hade också problem i början men den funkade sen. du har vel RealPlayer?
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Makarov: Håller med, kommentatorn suger riktigt fett. Oinspirerad och oinsatt, för att inte tala om dialekten...
Ljusår fråm MYCKET duktige Uffe Thonman som refererar TIK:s hemmamatcher.
Ljusår fråm MYCKET duktige Uffe Thonman som refererar TIK:s hemmamatcher.
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Flip:
HAHA "jag ska plugga nu under periodvilan att det är Timrå" =) haha!!
HAHA "jag ska plugga nu under periodvilan att det är Timrå" =) haha!!
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Flip: jo.. men han fick kanske inte några bestående men.. hörde att killen sa att vi var hockeytokiga här uppe... stämmer !
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
El Maco:
bra fråga, joo det var vel Hagos va? tror han som låg i sargen.
bra fråga, joo det var vel Hagos va? tror han som låg i sargen.
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Makarov: Jo.. kanske de.. men han tog ju in informationen iaf.. alltid nått
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
tjobba:
Skrev till dom:
"aså grabbar först o främst skön skånska =) Men joo till saken nu, kan ni snälla sluta säga "frölunda"`? det är Timrå som ni lirar mot ikväll =) MVH / Flip"
Skrev till dom:
"aså grabbar först o främst skön skånska =) Men joo till saken nu, kan ni snälla sluta säga "frölunda"`? det är Timrå som ni lirar mot ikväll =) MVH / Flip"
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Dream Team: kan inte kommentator jäveln lära sig säga Hagos , han säger ju för fan Jagos
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Dream Team:
haha fan aså jag ska skicka iväg en fråga till grabbarna där...
haha fan aså jag ska skicka iväg en fråga till grabbarna där...
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Måste väl säga att kommentarorn är sådär. Ganska kass faktiskt. "Experten" är väl hyfsad iaf...
Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Dream Team:
haha ägt =) han har sagt "frölunda" istället för Timrå ca 5ggr nu....är han full lr?
haha ägt =) han har sagt "frölunda" istället för Timrå ca 5ggr nu....är han full lr?
« Föregående · 298711 · Nästa »