1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Mod


Mod
Nu har Peo inget att förlora på att chansa lite, det kan inte bli sämre. Låt ett par juniorer vara ombytta på torsdag samt spela åtminstone några byten, så att dom övriga inte känner sig så säkra på sin plats. Kör med en stark förstafemma: Lind,Z, Robban eller Ward ,där Z alltså får en "ren" forwardsroll , Jindrich och Styf på backen. I övrigt Henke och Åhlund som centrar. Övriga kedje respektive backkonstellationer är jag snäll att överlåta till PEO ;) eller till övriga "expertis"(läs:Gästbok).
Mvh
//Soffcoachernas Fader//
BRAIN

« · 28467
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer