Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
« Föregående · 2610631 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Andersson: äh, funkar inte deras arena som våran att man kan komma in på dagtid om man nu vill gömma nått?
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Kulltorp: Tänkte precis nämna det.
Ingen som noterat SUPERSLASHINGEN precis framför domarna innan Wedda åker?
Ha med er att vi inte haft ett PP på 2 matcher. Så får Modo får något mycket billigare sekunden efter.
Tar ledningen.
Fan vad jag hatar allt.
Ingen som noterat SUPERSLASHINGEN precis framför domarna innan Wedda åker?
Ha med er att vi inte haft ett PP på 2 matcher. Så får Modo får något mycket billigare sekunden efter.
Tar ledningen.
Fan vad jag hatar allt.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
roger_sundsvall: Modo sätter sina chanser. Timrås usla effektivitet fortsätter...
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
roger_sundsvall: Bättre skärpa i passningarna! Vi har slarvat bort rejäla lägen nu!
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Synct: "HÖHÖHÖ kolla va fett cool grej jag har fått med mig!!!! Den blixtrar och gör rök och grejjer"
Jävla neandertalare, sluta förstöra för riktiga supportar för helvete
Jävla neandertalare, sluta förstöra för riktiga supportar för helvete
+ 9
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
roger_sundsvall: Japp, sämsta scenariot och Modo får full utdelning. Hållander blir slashad innan Wedin åker ut.
Men, de e inte över än.
Men, de e inte över än.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Rip Kirby: Trötta backar. Forsmark orkar inte alls hem.
Tråkigt att ett bottenlag ska få den där starten. Inte värd den utdelningen.
Tråkigt att ett bottenlag ska få den där starten. Inte värd den utdelningen.
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Kul för fans som reser dit och inte får stå i klacken för att Mongo-ultrawannabegänget fortsätter vara hjärndöd.
+ 11
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Rip Kirby: Hmm, diagonalpassen, måste vara lite noggrannare
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Kerstin_k: Ja det är otroligt. Nu blev det ett i arslet bara för det.
Blir tungt ikväll
Jaha 2-0 bra start
Blir tungt ikväll
Jaha 2-0 bra start
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
BoyceBoyceBoyce: Han tar alltså inget när Hållander blir slashad. Men den där tar han?
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Mikrofonerna måste vara felplacerade i arenan?
Stämning = frånvarande
Stämning = frånvarande
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Andersson: Bra, vi vill ju inte ha en bra stämning på läktaren! Usch!
« Föregående · 2610631 · Nästa »