Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
« Föregående · 2611012 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
erathoo: Dahléns avslut lämnar en del att önska denna afton.
+ 7
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Greven: Problemet är att vi har för få forwards som Wedin och Hållander som kan bryta mönster. Alldeles för lättläst i offensiv zon
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Hoppas att det blir promenad hem.
Helt oacceptabelt att förlora mot ett så här svagt MoDo
Helt oacceptabelt att förlora mot ett så här svagt MoDo
+ 4
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Sputnik: Man kan ju fatta att en spelare har det problemet men halva laget dvs alla som får en målchans
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
BlackBay: Slutar vi med våra Emil Berglund avslut i magplattan så vinner vi en sån här match.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
"vilken match han gör"
Siktar man rakt i magen kan ju vem i helvete som helst stå i mål och hålla nollan?
Siktar man rakt i magen kan ju vem i helvete som helst stå i mål och hålla nollan?
+ 8
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Olli Hahl: Vi har väl väldigt svaga pass. Känns som 4-2 är närmare faktiskt.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Labban: Sjukt att vi inte kan göra mål. Riktigt sjukt. Fruktansvärt att vi gör andra lags målisar till en vägg.
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Olli Hahl: Kan nån be Emil Berglund att kliva av isen?! Fan, orättvist att han får spela heeela tiden i anfallszon.
+ 8
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Vi kan ju inte göra mål, Wedin/Dahlen bort gjort 3-4 mål tillsammans. Otroligt ineffektiva
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
roger_sundsvall: Nä men vi har haft 30 öppna skottlägen men skjuter i magplattan.
10-3 till oss hade ju varit rättvist.
10-3 till oss hade ju varit rättvist.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
roger_sundsvall: kan vi snälla skjuta inte i bröstplattan nån gång
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Snacka om att ha tillräckligt med lägen för att matchen skall vara slut redan, men vi tar inte betalt...
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
BoyceBoyceBoyce: Du blir sinnessjuk! Men gör mål, Dahlén mfl!!!!!!!!
+ 2
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Olli Hahl: Missar någon ett fritt skottläge från slottet igen blir jag sinnessjuk. Modo är ett så fantastiskt dåligt lag i egen zon, vi ska ha en eloge för att vi på något sätt inte lyckats straffa dem hårdare.
+ 3
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Vi har skjutit rätt i plattan på målis hela kvällen, dags att börja sikta kanske i avsluten.
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Det blir väl 4-2 till Modo o alla odrägliga orcher kommer fram 😱
+ 1
Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2023-12-07
Ojh-Ajh: Jag tar fan tillbaka det jag sa om att bägge klackar gör det bra. Endast Timrås som hörs. Modoklacken hörs bara när de visar sin hockeydumhet eller skriker på att en filmning ska vara utvisning.
Dock mött väldigt trevliga modoiter som gör matchen trevlig.
Dock mött väldigt trevliga modoiter som gör matchen trevlig.
+ 3
« Föregående · 2611012 · Nästa »