Modo - Timrå IK 120816
« Föregående · 1511513 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Vårt B-lag gjorde tydligen inte bort sig i 1:a alltså. Nå, det är ju iofs inte direkt Svenska mästarna vi möter. Eller hur är det med det där, är Modo stående Svenska försäsongsmästare? Oavsett resultat?
+ 2
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy: Nu är 4 fortfarande mer än det antal modo verkligen har. Men vi här väl ändå 2 på isen och en i båset och inte bara 1.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dra mig vad skönt det är att se på hockey igen! trots målbrotts fjanten som kommentator. "Kanske, kanske skulle fått med sig en utvisning där" -NEJ!!
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Ambroo: Då måste det ha varit ruskigt dåligt mot Brynäs.
I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.
I övrigt är junisarna företagsamma...ser intressant ut. Modo kommentatorerna var tydligen väldigt nöjda med att Modo har en i sin trupp idag. Vi kör med 4 men det sa dom inget om.
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy: Hur det rasslade iväg till 12 skott, det förstår jag inte. Kul att juniorerna får göra mål iaf, mer sånt!
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Tycker mig se ljusglimtar lite här och där. Tycker det finns potential i truppen. Hagos ser betydligt rappare än förra säsongen t.ex. och Bagarn ser jag med spänning fram emot vad han får uträttat den här säsongen.
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: 3-12 i skott. Vi skjuter tydligen grymt mycket. Ha ha dom kan nog inte räkna.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: 1-0 Timrå genom ett slumpmål av Stenqvist! Dock måste kameramannen vara full då han filmar riktigt värdelöst..
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Där nätar iaf Stenqvist, 0-1 till oss. I övrigt åker modos primadonnor och försöker jonglera med pucken (utan framgång) och Timrås brunkare checkar högt (utan framgång). Har inte sett någon längre press åt något håll än så länge i matchen.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Nja som 2 svajande grässtrån i en mild bris.
Hoppla 1-0 Stenqvist. Hans 1:a i A-laget.
Hoppla 1-0 Stenqvist. Hans 1:a i A-laget.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Olle: Ställningskrig, en holmgång mellan två giganter alltså? Som två tungviktsmästare som står och gungar mot varandra...
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: 0-0 står det och absolut ingenting händer åt något håll. 3-1 i skott eller nåt sånt.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Henning: Det äro lugnt för min del. Mitt liv tillåter iaf inte mobilfokus i 2,5 timme för en träningsmatch. Får uppdatera mig på annat vis.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Ser ut som jag går bet på det. Det ska finnas möjlighet att se matchen i Android, för oss med Iphone är det värre. Jag får tyvärr hänvisa till möjligheten att se matchen i efterhand.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Här från altanen känns det som 0-2 med bud på mer. Men jag har ingen aning...
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Dalton: Helvete är det Frölunda vi spelar mot ikväll? Bortsett från spyan mitt på tröjan så ser ju tröjorna identiska ut med de Frölunda hade för ett par år sedan.
+ 1
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Såg just kvällens laguppställning. Man kan iaf konstatera att resultatet ikväll inte är prio 1...
Sv: Modo - Timrå IK 120816
snabelhåkan: Kan inte riktigt svara för produktionen, följer det själv från tidningshuset i Sundsvall. Hoppas det blir bättre under sändningen.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Men han skulle ju bli vår förste webbredaktör från Mexiko. Funkar inte det får han väl gräva en tunnel bort till nya Bishops...
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy:man kan också se matchen på allehanda.se
http:/allehanda.se/sport/live
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Hahl Bundy:man kan också se matchen på allehanda.se
http:/allehanda.se/sport/live
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Henning: Såg det. Mjoo....är säkert klokt. Jag får bara så j-a dåliga vibbar av begrepp som "småskavanker" och "försiktighetsåtgärder"...
Sv: Modo - Timrå IK 120816
mikenomad: Nordgren klev av inför sista spelmomentet på träningen i dag. Ville enligt honom själv spara sig. Så det är nog klokt att ställa över honom i kväll. Hans tid kommer.
Sv: Modo - Timrå IK 120816
Henning: Måste säga att Montén går hem hos mig. Glimten i ögat och klara svar utan krussiduller. Skön lilare helt enkelt. Synd att Norgren inte kommer till start...
« Föregående · 1511513 · Nästa »