Modo - Timrå IK 2009-10-27
« Föregående · 1192961 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Hahl Bundy: Nä...just det. Du ska ju ut och GÅ...Hur jävla mkt ångest ligger inte bakom den promenaden...:-)
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Det känns fan lika nervöst som inför en slutspelsmatch det här.
Vinn nu för f-n! Annars blir jag ond!
Vinn nu för f-n! Annars blir jag ond!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Kattgubben: Med den skillnaden att en slutspelsmatch är typ en "win-win situation" och det här en "lose-lose" dito....
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Om jag slänger hela min lön på Modoseger så kan det nog bli vinst för Timrå iaf. Det känns som att det krävs personliga uppoffringar i den kalibern.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
mikenomad: Inte vad jag kan se på SWEhockey, där står det nån som heter Niklas Ilska, och det kanske behövs ikväll, en ilsk kille.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Challes ser sådär karaktäristiskt väderbiten ut, näsan är illa däran. Detta ska gå. VÅGA BÖGA!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Knylan: Tycker att Timrå bögat betydligt bättre än Modo. Synd att det inte bögas lite mer koncentrerat i avgörande lägen bara. Framförallt lite väl hetero i passningsspelet.
Men, överlag: bögvibbar.
Men, överlag: bögvibbar.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Forward: Modo är det sämsta jag sett den här säsongen och det säger inte lite.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
T T: Vi har haft två pp:n och skapat, eh... nada! Det har inte haft nåt men det är bara en tidsfråga.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Forward:
Det ser skapligt ut..men det är dåligt tempo i matchen!
Sedan har tik haft 2 powerplay men inte hänt något på dom.
Det ser skapligt ut..men det är dåligt tempo i matchen!
Sedan har tik haft 2 powerplay men inte hänt något på dom.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Forward: Ett lag på planen i första dock inga jätte farliga chanser i avgörande lägena!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
hobben: Hmm ja men det är väl inte så konstigt då båda lagen har enorm press på sig att vinna. Först så är det derby sedan så är det ju en ypperlig möjlighet att dra ifrån träskkollegan.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Ambroo: Ja, hur i hela friden det i Elitserien går att komma undan med taffligare och mer räddhågset spel än det MoDo presterar än så länge, och ha 0-0 med sig i paus, är för mig en gåta. Bara för det så sitter det väl två snabba bakom Åkerlund i början på andra. Vi vågar ju ingenting?!?! Nej, inget av lagen har väl direkt skäl att lysa av självförtroende, men någon måste ju visa lite jävlar anamma?? Kanske artistspelarna som varken har derbykänslor eller så mycket kvalfrossa av äkta märke kan spela lite högt spel så det händer nåt..
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Dream Team: MoDo är bland det sämsta jag sett!!! Det här kan alltså bara sluta med torsk för kära Timrå...
Impotens möter Inkompetens. Jag är rädd att inkompetens vinner idag...
Impotens möter Inkompetens. Jag är rädd att inkompetens vinner idag...
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
lincoln:
Bort med Challe nuuu! Vi har totalt noll struktur eller spel.....Modo är ju kass!
Bort med Challe nuuu! Vi har totalt noll struktur eller spel.....Modo är ju kass!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Knylan: He he he...det här är ju en noll-noll match. Vem ska kunna göra mål. Viagra till hela laget omedelbart!!!!!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
mikenomad: Den här säsongen måste vi sätta nån sorts världsrekord i bortdömda baljor. Vad var det nu då???
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
NuMo: Nej det var han inte - men det var naturligtvis det han blåste för
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Johan J: maken till avslage match, hur i helvete 2 bortdömda regelrätta mål. vad är de som händer?
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
Knylan: Ställer du upp och ger Hynning ett bj när spelarbussen rullar in i stan ikväll? Våga böga!
Sv: Modo - Timrå IK 2009-10-27
ÄNTLIGEN HYNNING!!!
2 bortdömda mål, vad håller domarna på med!? Konspiration lång väg. Jag tycker vi äger matchen förutom i pp. Aldrig sett Modo så dåliga.
2 bortdömda mål, vad håller domarna på med!? Konspiration lång väg. Jag tycker vi äger matchen förutom i pp. Aldrig sett Modo så dåliga.
« Föregående · 1192961 · Nästa »