MoDo - Timrå IK 2011-11-01
« Föregående · 1421484 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
T T: Äh Fredriko har ju rätt. De ska fanimej inte ränna på krogen ett par dagar före match då vi ligger dyngsist i serien.
Möjligen under ett uppehåll om vi avancerat i tabellen
Möjligen under ett uppehåll om vi avancerat i tabellen
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Raggaren Putte: Det är tragiskt! Så tragiskt. För varje dag som går slocknar den del av Timrå-hjärtat som finns inuti mig. Det gör så förbannat ont.
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: Såna här kvällar ångrar man att man såg matchen överhuvudtaget.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Vilket jävla pisslag man håller på! Bums i säng med er, utan kvällsmål! Fy fan!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
fredriko74: Om du vill se skidåkaredisciplin på lagidrottare så kommer du att vara besviken länge.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
T T: Jag är kraftigt emot det iaf, man ska på denna höga nivå vara presentabel gentemot sin förening.
Tror du Charlotte Kalla tar nåt glas vin 3-4 dagar innan hon har en stor tävling på g?
Tror du Charlotte Kalla tar nåt glas vin 3-4 dagar innan hon har en stor tävling på g?
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: Man skäms!!! Man hör hemma i kvalserien, så enkelt är det
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
fredriko74: Vi är riktigt värdelösa just nu. Det är skamligt att bevittna. Undra hur många av legoknektarna som bryr sig om att prestigen och kontraktet står på spel?
Redigerad kommentar
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Dra åt helvete vad dåliga de är!!!!!! Kovland skulle inte göra det sämre!!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
superfalle: Tror inte det bara är i Timrå som hockeyspelare dricker öl. Man kan nog inte bara skylla på det.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
fredriko74: Ja, jag tror att det är vanligt att inte bara sitta hemma och spela tv-spel.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Lyckas vi inte peta in ett mål nu med två PP på raken så förtjänar vi att förlora.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
T T: Inget men går på känslan. Sen tror du det är vanligt bland ES klubbarna att man går ut allt som oftast med några dagar till nästa match?
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Raggaren Putte: Mm . Tror dock inte att lördagens bravader i en taxi utanför donken spelar in
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
superfalle: Ja bra och ligga bakfull söndag och spela tisdag många lag som tycker det är ok mot sponsorer och fans haaa ja linkan kanske
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Okej, nu blir det PP. Vilken bra chans att ta ett avstamp där och förändra matchbilden. Klarar man av att göra det? Motivationen ser ju inte ut att vara på topp riktigt.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
superfalle: Det verkar som att återhämtningen bara räckte till att vara fräscha för en periods spel. Riktigt gamnackigt spel just nu. Det enda positiva är att vi vände en match i sista borta mot Modo ifjol, då vi också spelade på ungefär den här nivån.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Modano: Sanningen om vadå? Att dom var ut efter en match då dom är lediga dagen efter och har tre dagar till match . Va är de att dölja . Fullständigt orelevant
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
fredriko74: Du låter lättskrämd. Varför skulle man inte kunna gå till Svenssons och ta en öl när man är ledig på söndagen? Modanos yrande om fyllor ger jag ingenting för. Hur kan någon lyssna på honom?
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
pingvin:
Precis! Skön seger mot serieledarna, helg och tre dar till nästa match. Helt legitimt så länge man inte tar en drängfylla och vaknar upp i fyllhäcken...
Modano verkar ha lite moralpanik...
Precis! Skön seger mot serieledarna, helg och tre dar till nästa match. Helt legitimt så länge man inte tar en drängfylla och vaknar upp i fyllhäcken...
Modano verkar ha lite moralpanik...
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
superfalle: i vilket annat lag skulle man tillåta det.dessutom hinner man inte återhämta sig
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
zaccodog: Så djävla dåligt!! Oproffessionellt så det skriker om det!!!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
zaccodog: Va kul att dom fick roa sej lite efter en vinst . Perfekt då de är tre dagar till match så man hinner återhämta sej
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
zaccodog: Fast hur många elitseriespelare festar inte tre dagar innan match?
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kramer: Men lägg ner så är det skrev om det redan i söndags men det blev bort taget tyvärr alla vill inte veta sanningen.
« Föregående · 1421484 · Nästa »