Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
« Föregående · 428332 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Så fort man slår på datorn så blir det ALLTID ALLTID ALLTID en massa baklängesmål. Varför fortsätter jag? *Idiot*
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Hälge: Släkten är värst. Och den kvoten är fylld nu så Simons kan få mycket speltid.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Rox: Tur att nån tar över efter att Styf inte vill slåss längre - Go Manderville....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Rox: Verkar som det var oklarheter. Kanske därför de var tysta då.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
dr-nix: Vad tyst det var när målet kom, timrå klacken lever ju om som f-n annars.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
kulltorp: Synd bara att det återigen är för mycket strul i PP och i egen zon. Känns om det ska spelas lite för snyggt än vad som behövs.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Enligt radiokommentatorn så har det varit väldigt mycket Timrå i första perren. Mora har strökontrat. Skotten 11-6 till Timrå tyckte han inte visade macthen utan Timrå var ganska överlägset.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Robban: Bara för att jag drev med dej betyder inte det att jag driver med de andra..
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Bo Bly: Våren 1985
Timrå - Mora 5-6 (1-1,0-2,4-2,0-1)
Mora - Timrå 14-0 (7-0,4-0,3-0)
Timrå - Mora 5-6 (1-1,0-2,4-2,0-1)
Mora - Timrå 14-0 (7-0,4-0,3-0)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Per HApps: Fick inte Timrå stryk med 14-1 eller nåt sånt
i play-off för tio femton år sen!
i play-off för tio femton år sen!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Janken: Timrå bäst i början och nu i slutet. Kiprusoff fick bli uppvärmd i mitten av perioden. Överlag jämnt, dock. Skotten 11-6 till Timrå.
« Föregående · 428332 · Nästa »