Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
« Föregående · 428559 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: vi förlorar mot nykomlingarna,Moras första seger i ES mot Timrå, lite jobbig känns det, + att vi bommar alla poäng :S fan,,ja som trodde vi skulle va i sereledningen ikväll
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: Nu måste det bli prygel och medeltid efter matchen fan pinsamt att förlora mot elitseriens samhallssatsning.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: För helvete byt ut laget..... måste ringa nubben imorrn och be honnom åka och kolla om han kan hitta några nya lirare i kovland eller gällsta eller varför inte nolby vets....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Mora är bra, där har du förklaringen. I kombination med ett lika oengagerat Timrå som i lördags blir det nog pannkaka det.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Kunde man väl ge sej faan på att det skulle vara timrå som förlorade första gången mot mora!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
e så kul att alla har underskattat mora men d e som vanligt serieledning får vänta för er del ha d bra
Forza mora
Forza mora
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: tror fan vi får damma av gamla byggtrean och fixa skridskor.....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: inget ont om mora, jag är mäkta imponerad av dom..!! men det är det att dom är nykomlingar,vi bjuder på första 3poängarn till dom., + att vi inte få en enda pinne med oss, de är otroligt jobbigt!Grr!!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: Det är väl typ 45 omgångar kvar av grundserien.
Man skall inte vara som bäst i Oktober så jag är inte orolig.
TIK har bara inte hittat formen ännu. Detta löser sig bara de fortsätter att jobba !
Man skall inte vara som bäst i Oktober så jag är inte orolig.
TIK har bara inte hittat formen ännu. Detta löser sig bara de fortsätter att jobba !
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: vad tror du om förstakedjan Willysson Andersson oskarsson kan vara lite tyngd det;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
maztro: Låt alla NHL-proffs vila, dom har nog inte riktigt hjärta för laget.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Helt obegripligt detta..... TIK som värvat så stort inför denna säsong o allt men en katastrofal försäsong o sen har dom sett väldigt sega ut nu i seriestarten.... vart är farten o viljan?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: 14 sek kvar, ska det gå? Vi är Timrå och Vi ger aldrig upp?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
maztro: Låt alla NHL-proffs vila, dom har nog inte riktigt hjärta för laget.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
scroll: nej tror jag inte heller ... de är så oproffsiga så de vill nog inte vinna åt sitt lag.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Tindra: känns grymt jobbigt nu!!! Mora uppe på slutspelsplats snart? ;-)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Suck...Inte fick man sova gott i natt då :/
Nu får man vänta tills torsdag, då Timrå krossat Djurgården, innan man sover så där gott som man bara gör efter att Timrå vunnit
Nu får man vänta tills torsdag, då Timrå krossat Djurgården, innan man sover så där gott som man bara gör efter att Timrå vunnit
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
fan vad jag stör mig på "gubbarna" som rerfererar i hockey live! Det är faktiskt inget kul att lyssna när reportrarna är så jävla partiska. Man får ju ingen känsla för matchen
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Vilka killar som kommenterar, först var det odiskutabelt och sen var det målvakten som räddade de kvar dom i matchen... skönt med killar som vet vad de tycker
« Föregående · 428559 · Nästa »