Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
« Föregående · 428581 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
maztro: Låt alla NHL-proffs vila, dom har nog inte riktigt hjärta för laget.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Helt obegripligt detta..... TIK som värvat så stort inför denna säsong o allt men en katastrofal försäsong o sen har dom sett väldigt sega ut nu i seriestarten.... vart är farten o viljan?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
mattis69: 14 sek kvar, ska det gå? Vi är Timrå och Vi ger aldrig upp?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
maztro: Låt alla NHL-proffs vila, dom har nog inte riktigt hjärta för laget.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
scroll: nej tror jag inte heller ... de är så oproffsiga så de vill nog inte vinna åt sitt lag.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Tindra: känns grymt jobbigt nu!!! Mora uppe på slutspelsplats snart? ;-)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Suck...Inte fick man sova gott i natt då :/
Nu får man vänta tills torsdag, då Timrå krossat Djurgården, innan man sover så där gott som man bara gör efter att Timrå vunnit
Nu får man vänta tills torsdag, då Timrå krossat Djurgården, innan man sover så där gott som man bara gör efter att Timrå vunnit
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
fan vad jag stör mig på "gubbarna" som rerfererar i hockey live! Det är faktiskt inget kul att lyssna när reportrarna är så jävla partiska. Man får ju ingen känsla för matchen
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Vilka killar som kommenterar, först var det odiskutabelt och sen var det målvakten som räddade de kvar dom i matchen... skönt med killar som vet vad de tycker
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Jag längtar tills på Torsdag, då ska jag vackert stanna hemma och lyssna på webradion. Före live-match och Tv sänd match. Jepp.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Leinonen är på väg att göra nåt stort för Mora IK... 37 räddade skott, jag tror att Mora kommer hänga på länge, så länge man inte åker på nån storförlust så.. klart att vid jul och efter det får dom säkert en baksmälla men... vi ska nog inte räkna ut Mora för tidigt? vi andra lag kommer få ett helvete i fortsättningen i Fm mattson...
Skansen kommer upp på torsdag, undrar om vi får se wikegårds berömda finger?
Skansen kommer upp på torsdag, undrar om vi får se wikegårds berömda finger?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson:
Försökte hålla masken bara....
Tok bitter är jag,,nä nu skall jag straffsova bara för att vi
är så usel..
kvalserien here we come...life sucks.
Försökte hålla masken bara....
Tok bitter är jag,,nä nu skall jag straffsova bara för att vi
är så usel..
kvalserien here we come...life sucks.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Kalle K: Kvalserien blir det aldrig... fattar inte hur vi ska ha brynäs och malmö före oss i serien innan det är slut;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
lincoln:
Vad många glömmer är att det är vanliga supportrar och inga journalister som sköter hockeylive. Har själv svårt att inte vara färgad ibland.
Vad många glömmer är att det är vanliga supportrar och inga journalister som sköter hockeylive. Har själv svårt att inte vara färgad ibland.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
stefan jalonen: Kanonbra att man kan lyssna på det här sättet. Hellre färgade kommentatorer än inga alls.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
stefan jalonen: Jo men de behöver ju inte vara efterblivna för det.!!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Hmm, ja nu får det ändå bli lite skärpning. Vi kan ju inte hålla på och vända matcher i slutminuterna hela säsongen. Det håller inte.
Känns så segt på nått sätt. Inget flyt i spelet och samma problem med målskyttet som ifjol
Sedan menar jag faktiskt det där med Hockey live. Tycker att vissa håller hyggligt med neutraliteten. Linköpngs är hyggligt ok och även Timråkillarna som refererar, men Moras var nått i hästväg...Det BLIR inget kul att lyssna.
men men...Grattis Mora då!
Känns så segt på nått sätt. Inget flyt i spelet och samma problem med målskyttet som ifjol
Sedan menar jag faktiskt det där med Hockey live. Tycker att vissa håller hyggligt med neutraliteten. Linköpngs är hyggligt ok och även Timråkillarna som refererar, men Moras var nått i hästväg...Det BLIR inget kul att lyssna.
men men...Grattis Mora då!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
stefan jalonen:
Fick just telefon rapport ifrån Mora,,
TIK var riktigt dåliga, passningar i knähöjd istället för på klubban,
3-1 målet kom när TIK spelade 5-3
Riktigt usel insats och en tung hemresa med supporterbussen..
ernie eagle hälsar..
Fick just telefon rapport ifrån Mora,,
TIK var riktigt dåliga, passningar i knähöjd istället för på klubban,
3-1 målet kom när TIK spelade 5-3
Riktigt usel insats och en tung hemresa med supporterbussen..
ernie eagle hälsar..
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
lincoln:
Vi i Timrå var nog hyfsat röda vi också i början. Ge Morakillarna ett par matcher till så ska du se att det ordnar sig.
Vi i Timrå var nog hyfsat röda vi också i början. Ge Morakillarna ett par matcher till så ska du se att det ordnar sig.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
willysson: Ser man på de chanser man skapar som man visar på Hockeykväll ska man bara vinna. Sen uppträder man ju som ett korplag i egen zon. Pinsamt.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Frella: Det var fan tur att jag blev sjuk inatt så jag inte kunde åka ner... det är ju inte fantastiskt roligt att åka hem efter nåt sånt-...
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Frella: Måste hålla med dig. Hoppas att Kenta kan sparka in lite vett i våra kära Timråiter så att de uppför sig bättre. För bättre det kan dom, det vet vi alla. Hoppas att det ser ljusare ut på torsdag.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Härlig reaktion från laget när Zäta gör 3-2 med 1:05 kvar. Spelarna sträcker upp armarna som om man ledde med 10-0. Säger det mesta.
« Föregående · 428581 · Nästa »